Hain kauppatieteelliseen vuonna 2008. Sairastuin, ja pidin ensin yhden välivuoden, sitten toisen. Tämän jälkeen en ole tehnyt mahdollisen opiskelupaikkani eteen mitään. En ole ilmoittautunut poissaolevaksi, enkä ole ollut missään yhteydessä kyseiseen yliopistoon.
Vieläkö opiskelupaikkani saattaisi olla "voimassa" vai olenko menettänyt sen?
Tietoa siitä, kauanko opiskelupaikka (-oikeus) yliopistossa (tarkalleen ottaen kauppatieteissä) säilyy?
Kauanko opiskeluoikeus säilyy?
1
423
Vastaukset
- knmlo
Eli sinulla alkaisi 8. lukuvuosi. Ja et ole ollut missään tekemisissä yliopiston kanssa vuosiin. Opintopisteitä ei tainnut kertyä juuri lainkaan. Kysymyksesi on aiheellinen.
Jostain minulla on sellainen tuntuma, että opiskeluoikeus maisteriksi olisi 7 vuotta. Sairaus ja äitiysloma voi pidentää aikaa. Mutta tällöinkin opintosuorituksia pitäisi jo 7 vuoden jälkeen olla kertynyt siinä määrin, että voi esittää uskottavan suunnitelman opintojen loppuunsaattamisesta 2 vuodessa, jotta saisi lisäaikaa.
Luulen, siis luulen, että sinun on uudelleen haettava opiskelijaksi päävalinnassa. Yliopistoltasi saat asiasta varman tiedon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229