Miksi tuo mies oli mukana. Ei se saa pitemmälle niin ei saa.
En tajua, tajuaako joku muu?
Mannio paska, miksi mukana?
16
196
Vastaukset
- Näinonmarjat
Olisit voittanut hänet kalevan kisoissa, niin olisit itse ollut mukana Pekingissä-
- luusereitariittää
Urheilijan palkka menee aivan hukkaan. rautavaaran tapsa.nevalan pauli ja tapio korjus olivat keihäsäijiä. mannio naisten sarjaan.sielläkään ei pärjäis.
- kkhjkhg
"Urheilijan palkka"? Paljos se on? Saako ne tuntipalkkaa vai kuukausipalkkaa?
- Näinonmarjat
Ei ole pakko seurata urheilua jos se ahdistaa. Viihdettä se on, jonka pitäisi saada ihmisen hyvälle tuulelle.
- machokynien_sarja
Kuvottavaa paskaa teidän selkäänpuukottelukommentit. Menkää itse heittämään, "rautavaarat" ja "äijät" oikein. Lue: kuminiskat näppäimistöjen äärellä...
- Niinsevainon
Veisivät edes lapsensa tai lapsenlapsensa yleisurheilemaan, mutta lätkän pariin ne tenavat päätyvät Suomessa. Ei ihme, että on verenvähyyttä yu-kentillä. Ja kun ei oikein ole harrastajia, ei voi tulla menestystäkään.
- epar2
Ei näyttänyt pärjäävän tänäkään vuonna...
- Nollamannio
Saatanan veltto tyyppi ja ääni samanlainen kjuin Moilasella Vintiöissä. Ihan nolla-tyyppi.
- kjhhkhh
Katoppa peiliin ja mieti kummasta on Suomelle enemmän hyötyä sinusta vai manniosta...
- Erkkivittu
kjhhkhh kirjoitti:
Katoppa peiliin ja mieti kummasta on Suomelle enemmän hyötyä sinusta vai manniosta...
Minusta. Olen maksanut niin paljon veroja tähän maahan, että niillä pystyy elättämään Manniot ja muun surkean roskasakin.
- lhhkjhh
No noin kovan työssä kävijän ja veronmaksajan luulis tajuuvan/osaavan ottaa selvää, että ari mannio on työssä käyvä urheilija... Tänä vuonna mannio on saanut myös 10 000€ urheilijan apurahan, mutta sillä ei kyllä paljon juhlita...
- tietäjä-
Kyllähän Suomen pitää 3 heittäjää kisoihin lähettää, valitettavasti Manniota parempaa kolmosta ei Suomesta löytynyt, Rioon ainakaan
- Tökkiipä
Kertoo kaiken keihäänheiton tasosta Suomessa......
- skoijaavakisaturisti
sen verran nakkas keihästä että copacabanalle pääsee taas aurinkoa ottaa jne
- RRRRRRRRRRRRR
Tapsa Rautavaara oli mies, joka ei konstaillut. Keihäs lensi ja jousiammuntakin sujui. Nykyiset keihäsmiehet ovat kapalovauvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086