Juuh elikkäs yleensä en tätä kautta palautetta anna mihinkään suuntaan mutta nyt ei ole muuta vaihtoehtoa koska työntekijät eivät palautetta hyvin ottaneet vaan lähinnä rupesivat haistattelemaan.. Elikkäs tänään juuri 2 tuntia sitten kävimme syömässä kyseisessä puljussa ja tilasimme pizzat täytteillä kinkku, krapu, hsieni.. No niin heti pizzan pöytään tullessa huomasin säilykeherkkusienien koon mikä vastasi pienemmän auton roiskeläppää eli halvinta 5kilonpurkkia oli taas tukusta ostettu.. Pyysin että saisko noita vähän pienempänä tohon pizzaan.. Vastaus=EI SAA.. No niin seuraava makuelämys pizzassa olikin sitten tomaattikastike mikä kirpeydessään toi mieleen ajat peruskoulusta milloin pyrettä ja ketsuppia sekoitettiin keskenään tuomaan makuelämys vailla vertaa mutta valitettavasti kuten ei silloin ei nytkään siitä hyvänmakuista olleet onnistuneet tekemään .. Ja se juusto oli ihmeklimppeinä ja siihen meinas tukehtua välillä mutta kaikki ystävälliset huomautuksemme kaikuivat kuuroille korville ja lähtiessä viellä toivotettiin että ei tarvii enää tulla tänne vaikka ilman mitään mukisematta maksettiin täydet hinnat lätyistä ja juomista.. Ja kyllä aikaisemmin kun olen siellä käynyt niin ihan ok pizzat olleet joten mistä muutos?? Itse en kyseisessä paikassa tule enää käymään sillä jo tämänpäiväisen pahanmaun saaminen suusta pois maksaa enemmän kuin kuin itse asiointi kyseisessä paikassa..
Pizzeria caesar
25
4177
Vastaukset
- maukkaat_pizzat
Oisit mennyt Rosinaan :)
- meepoissieltä
Ah tätä hauskuutta lukea kermaperseiden itkua pizzeriaruuasta kun mikään ei kelpaa. Olisit mennyt johonkin fine dining -paikkaan niin olisi kelvannut. Tai sitten olisit nariseminsen ilosta jatkanut samaa itkua siellä kun pihvi on pahaa ja vesi on märkää ja yhyy..
- rgreewt
Voi pitsa olla ihan oikeastikin pahan makuinen, jolloin asiasta on syytäkin avautua. Pitsan kuuluu maistua pitsalta, vaikka sitten halvalta pitsalta.
- dflökfsdlö
Kuka tahansa voi kirjoittaa tänne mitä tahansa. Vaikka kilpaileva pitseria voi haukkua naapurin pitsat paskoiksi.
- djsjsj
Rosinassa ois ollu hyvät pitsat.
- paskapaikka
Kirjoittaa omistaja... huonoimmat pitsat ja Suomen surkein asiakaspalvelu
- Äläitke
Hei, minä voisin tehdä Sinulle pizzan.
- Puupäänpekka
Etpä taida paljoa sinäkään tietää ruoasta. Ne halvimmat sienet on nimenomaan niitä pieniä ja kuutioksi hakattuja. Tuoreet ja kalliimmat jumbosienet kun ovat taas niitä isompia. Valitat kun sait parempaa einestä kerrankin. Olet vain tottunut huonoon ( huutonaurua ). Jos ne niin suunnattomasti ne tuoreet sienet sinua kiusasi, niin olisit pyytänyt äitiäsi leikkaamaan ne pienemmäksi kun itse et osannut. Aito tomaattikastike todellakin maistuu muulta kuin saarioisten valmispitsojen oranssi mössö. Mutta ethän sinä sitä tiedä kun olet tottunut huonommalle. Jos juustoon tukehtuu niin kyllä siinä vain evoluutio korjaa heikoimmat yksilöt pois kuljeksimasta, kokeilitko puraista, vai niellä kokonaisena - kun ei ollut äiti pienentämässä paloja? Tuohon pahaan makuun, mikä suussasi velloo, kokeile pestä hampaat, ei se pitserian vika ole jos se sama joka ei osaa haarukkaa ja veistä käyttää, ei myöskään osaa hampaita pestä. Kokeilitko todellakin ostaa lisäpalvelua sienten kanssa ( voisin maksaa 10€ jos pienisitte sieneni kun en itse osaa ) vai koititko sittenkin olla "asiakas on aina oikeassa, mulle kaikki heti nyt ja ilmaiseksi" . ainakin siltä kuulostat. Toivottavasti syöt jatkossa kotonasi.
- Anonyymi
Vuosien jälkeen katsastin tätä 24 haukkujien palstaa
Eipä oo tyyli muuttunut tosin homeessahan on jo nämä kirjoitukset aikansa puolesta kun nyt on v.2024.
Nämä irvistelijät saavat mielihyvää nerokkuudestaa
nimitellä toisia kirjoittajia. Parasta on heittää taääläiset otukset omaan arvoonsa eikä reakoida mitenkään....ja moderoijat asialle...
- asdkhaksdjasd
Caesar ollu joskus jopa ns''kanttis paikka'', paikasta on plussia ja miinuksia :P 8euron päivän tarjous ruuat todella hyviä niistä ei ole kuin hyvää sanottavaa, tai ylipäätänsä näistä 8-10e maksavista ruuista missä tulee pihvit, riisit,vihannekset... Pizzat kerran tilasin oli nuori poika tekemässä oli todella hyvä ja iso :P sen jälkee aattelin et mielummin maksaa tästä 3euroo enemmänku kemerissä koska maku paljon parempi ja koko vähän isompi. Kerran myös tilattiin lasten pizza siskon tytölle, se oli aika pieni niinkuin kuuluukin. Sitten kerran menin taas pizzaa hakemaan sieltä, oli se vanha ukko siellä keittiössä tekemässä, tuli semmonen lasten pizzan kokonen pizza ja maku oli pahempi ku kemerin 4euron lätyssä :D eli pizzaa en sieltä hae enää. Mutta tosiaan yleensä on nämä nuoret jannut keittiössä jotka tekee todella maukkaat pizzat, jopa kuopion parhaita. Jos vanha ukko tekee älkää ostako pizzaa... arvosana 5/5 kaikista muista paitsi vanhan ukon tekemät pizzat 0/5!
- TukekaaSuomalaista
Käykää Kotipizzassa, sieltä saa laadukkaita ja hyvältä maistuvia pizzoja jotka ei lillu rasvassa, eikä tarvitse juosta heti vessaan ruokamyrkytyksen takia. Kohta läskit valittaa että on pieniä ja jää nälkä, tarvitseeko sitä ähkyyn asti syödä?
- Eiole
Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.
- pizza_mies
Olisiko ehdotuksia
- Anonyymi
Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille? - Anonyymi
Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.
- Anonyymi
Kuopiolainen! Kerro kuuluuko mielestäsi ananas pitsaan?
- Anonyymi
Selostuksen perusteelle olet ilmeisesti tyypillinen suomalainen valittaja, joka valittaa kaikesta ja mitään ei kelpaa. Syö kotona.
- Anonyymi
Jätän lukematta kaikki mussutukset, jotka alkavat ”juuh elikkäs”.
- Anonyymi
Onko tapahtunut muutoksia siihen mikä on paras pitseria? Missä parhaat pitsat toukokuu 2024?
- Anonyymi
Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta? - Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Kuopiosta ei löydy yhtään todella hyvää pizzaa, mutta Caesars on kyllä Kuopion paras ja puhun todellakin 25 kokemuksella kyseisestä paikasta.
- Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Sossusonta
- Anonyymi
oho-pitsaa
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007