Samsung tv:eet huonojako ?

telkkarim

Verkkokaupan Samsung ja Procaster tuotteita ei koske 3v takuu. Onko Lg,Sony,Philips,Finlux mitä kannattaa harkita 40-48" seuraavaksi tv:ksi?

9

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käy_itse_testaamassa

Esim. virtalähdeongelmia, eikä kuva näy heikommalla signaalilla.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/9861067/samsung-televisiot---kiertakaa-kaukaa
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/6952712/samsungin-uusi-tv-temppuilee
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/11655163/samsung-lcd-televisio---mikahan-mahtoi-hajota
      Käy itse kokeilemassa televisioita ja etsi sellainen, jonka käyttö on selkeintä. Kokeile mainitsemiesi merkkien lisäksi ehdottomasti myös Panasonicia, vaikka se onkin yleensä hiukan kalliimpi kuin halpistelevisiot Samsung, LG ja Philips. Televisioiden käytettävyydessä ja kestossa on eroa. Hieman paremmasta kannattaa maksaa enemmän.

• töllötin

Verkkokauppa ja kaikki muutkin kaupat antavat kaikille telkkareille 24kk takuun.
      Myyntimääriin verrattuna Samsung telkkareita ei korjata enempää kuin muitakaan, vähemmän kuin esim. Panasonic tai LG laitteita. ProCaster, halpaa ja hyvää ei ole;)

• tarkka_kannattaa_olla
      • ufojentukiasema

Niin kannattaa, eikä kannata usko kaikkea mitä hörhöt suolikaksnelosella höpöttää;)

• Testit

Panasonic! Katselukulmat ja mustan taso parhaimmat.

• TuomasTuomas75

Mä tilasin kuukaus sitten itelleni tollasen 55 tuumasen kaarevanäyttöisen Samsungin töllön. On kyllä aika mässyä tykittää GTA V:tä tolla ja kunnon dolby surroundilla ja suppasella! Ihan hyvin on toiminut ainakin mulla, mutta en kyl oo kovin kranttu noiden "valkovuotojen" tai muiden kanssa. Markantalolla oli joku tarjous, että sai 20 pinnaa pois sillon. Ei taida enää olla voimassa? https://www.markantalo.fi/cms/20150611_samsung_tv/samsung-televisiot/

• Ei_ikinä_filipsii

Hyvin on kolme samsungia palvellut täällä jo vuosia, vanhin reilu 5 vuotta.
        Tonnin Phiilipsi kesti n. vuoden.

• knarb
        Ei_ikinä_filipsii kirjoitti:

Hyvin on kolme samsungia palvellut täällä jo vuosia, vanhin reilu 5 vuotta.
        Tonnin Phiilipsi kesti n. vuoden.

Philips valmistaa varmasti erittäin hyviä leivänpaahtimia,pölynimureita,ym.
        Kaikki Philipsin AV-laitteet ovat roskaa. Philipsin telkkarin ostaa osastopäällikkö, 60v, Stocmannilta;)

• Se_kotimainen_pilipsi
        knarb kirjoitti:

Philips valmistaa varmasti erittäin hyviä leivänpaahtimia,pölynimureita,ym.
        Kaikki Philipsin AV-laitteet ovat roskaa. Philipsin telkkarin ostaa osastopäällikkö, 60v, Stocmannilta;)

Philips on kai jo luopunut omasta viihde-elektroniikan tuotannostaan? Tuotemerkin käyttöoikeus on vain myyty jollekin pöytälaatikkofirmalle, joka teettää tuotteet Kiinassa mahdollisimman halvalla. Sama koskee Finluxia, ennen laadukkaan tuotemerkin varjolla myydään heikkotasoista tavaraa suhteessa pahalla ylihinnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe