masenttunut pahasti

surupoika16

minua masentaa, tahon kuolla, auttakaa

11

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alexsebastian

Soita nuorten auttavaan puhelimeen ilmanen t.alex 16v
      Tai laita mulle sähköpostii ois lkiva jutella . Kokkeli69 @hotmail.com

• foley

Voitko kertoa mikä masentaa et tietäs auttaa?

• ÄläTeeSitä

Mullakin on ollut tollanen masennus. Kaikki oli padkaa ja halusin vaa kuolla mutta kun jatkoin vaa elämistä nii siitähän se parani. Ei kannata tehdä itsemurhaa! Itse ajattelin näin että jos teen itsemurhan niin isä, äiti,serkut ja tutut olisivat olleet todella suruisia ja itkeneet joka päivä niin en tehnyt itsemurhaa ja se ajatus itsemurhasta pelotti. Joten ei kannata tehdä itsemurhaa. Jopa tuntemattomat ihmisetkin surisivat jos vaikka 10v teki itsemurhan.

• liipasin

Noh...mikä mättää ??? Tarjolla olis ysi millistä,tai haulikkoa - helepottaa !!!!

• 654321wsgj

kokeile jota uutta harrastusta, auttaa oikeesti

• SallaKo

Soita rukouspuhelimeen: 040-1727000 Siellä vastataan joka ilta klo 19-23. Puolestasi rukoillaan, se voi todella auttaa ihmeellisesti! Muutenkin Jumalassa on apu masennukseen tai mihin vain. Lue Raamattua (esim. netistä evl.fi/raamattu ) ja kuuntele hyvää opetusta Jumalasta netistä osoitteesta http://oneway.tv/category/23425511 Sieltä löytyy "opetuslapseuskoulu", joka on hyvä alku matkalla Jumalan tuntemiseen. :) Hän rakastaa sinua ja tahtoo auttaa, kun vain hänen puoleensa käännyt.

• Veeravaann

Tuu kik: Veeravaann

• Voi surupoika!
      Onneksi kirjoitit tänne, se on ensimmäinen askel avun saamisessa. Tarvitset nyt apua, keskustelua toisen ihmisen kanssa. Voisitko ihan ensin olla yhteydessä kouluterkkariisi tai koulupsykologiin? Heillä on vaitiolovelvollisuus ja he osaavat auttaa sinua eteenpäin.

Rohkaisisin myös juttelemaan vanhempiesi kanssa pahasta olostasi. Vanhemmat saattavat olla yllättävän fiksuja ja he vaistoavat jos omalla lapsella menee huonosti. Ainakin joskus..

Tsemppiä avun pyytämiseen! Olet ansainnut hyvän elämän!

Lämmöllä,
      Pappi Elisabet

• Apuriiiii
    • silläsiitäpääsee

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

• Nauti elämästä vielä kun voit :-). Sinulla on vielä edessäsi yli 50 vuotta, jonka aikana tapahtuu kaikkea mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      67
      2090
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1661
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1367
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1142
    Aihe