"asiakas" ei saa tarjoustuotetta vaikka niitä oli rajallinen määrä,sehän on myös asiakaspalvelijan/kaupan syy,juu kauppahan on vastuussa siitä mitä "asiakas" ostaa.
"asiakas" ostaa arvan eikä voita siitä mitään,sehän on myös asiakaspalvelijan vika
"asiakas" tilaa ruokaa ja ravintolassa on 100 muuta ennen häntä,niin "asiakas" valittaa kun ei saa ruokaa 5 minuuttia tilauksesta.
buffetissa on ruoka loppunut muitten "asiakkaiden" toimesta niin kyllä,sekin on asiakaspalvelijan syytä.
Te ns."asiakkaat" voisitte jumalauta katsoa itseänne peiliin ja muuttaa sitä omaa käytöstapojanne ! Perkele aina kitisemässä ja valittamassa kaikesta.Hankkikaa apua !
ps.raflanomistaja olen kanssasi kaikesta samaa mieltä.Taistellaan yhdessä asiakaspalvelijoiden puolesta !
Asiakkaitten on syytä katsoa peiliin
TheTyöntekijä
1
121
Vastaukset
- roskaaa
Haista vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279