Löysin vice cityssä muutaman aseen joita ei saa ostaa kaupoista eikä niit saa koodeilla..
tässä eka: Menin siihe yhtee kerros taloo mopolla ja menin hissillä ylös. Kun olin ylhäällä hyppäsin ikkunan läpi. Eka näytti siltä että olisin hypänny seinän LÄPI mutta kun kuvakulma muuttui taas normaaliksi niin huomasin että olinkin vahingossa hypänny johonki seinässä olevaa pieneen "tunneliin" ajoin siitä suoraan ja vasemmalle niin siinähän se oli! siinä oli muutama semmonen heltti juttu ja sit se ase !! tosi hyvä ase! se näytti vähä konekivääriltä ja singon "sekotukselta"
No menkää ite kattoo nii näätte.. en nyt jaksa selitellä enempää
ja sit toka: tokan saaren pohjois puolella on pieni saari jonka päässä on laituri. Saarella on pieni pusikko.. kun sen sisään menee niin huomaakin että siinä on pieni lapyrintti tehty ihan sekalaisista kasveista. Se on ovelasti kätketty.. No kuitenkin sit siel lapyrintin lopussa on se ase..
Mut sen näkee ilmasta helikopterilla aikahyvin !
Ja sit muutama niksi/neuvo: Jos poliisit on perässäsi aja ekan saaren pohjoispuolella rannalla olevasta hyppyristä jolloin pääset hyppäämään toiselle saarelle. ota sieltä helikopteri ja aja tokaan maahan. Kytät hävii AINA !!
toivottavasti auttoi ! nää oli sit kopsattu yheltä sivulta...
Hyvää joulua !
GTA vice city........!!!
6
579
Vastaukset
- vercetti
määki löysin merenpohjasta sädepyssyn!
ja sitten mä löysin hirveen konekiväärihaulikkosinkouzirynkkykranaatinheittimen sieltä tommyn talosta. - Etsijä...
Löysin vaan sen saaren..
Mutta en päässy sinne toiseen paikkaan. Ku ei se mun mopedi jaksa hyppää niin pitkälle sinne..
Mikä avuksi ? - das
Oot sä vähä hölmö ku sepität tommosta!
Käytä vähemmän entteriä nuo välit tuossa on aivan turhia tuokin viesti olis mahtunut pieneen tilaan mutta nyt lukia joutuu selata alas päin.
- minä
....olet vähän yli-innokas seriffi. Jos joku ei jaksa scrollata alas päin sen vertaa niin sit ei kannattais lukee näit viestejä ollenkaan.
relaa vähän scuubi, ei sun tarvi joka asiaan puuttuu, muuten olet ihan hyvä seriffi.
- mie
joo mä soin ekan saaren pitsapaikas hernerokkaa ja sit siihe tuli sellane "fart meter" ja ku se oli täysilä ni se ukko lens sen pitserian katon halki kuin ydinohjus ja se pääs johonki kuun tapaseen paikkaan. sieltä löysin kranaattipumppusinkorynkkyrunkkukiväärinheittimen!! oli kuule hyvä ase!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422204- 241710
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271415- 1081237
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151199- 181025
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846