Tilanne: Työsuhde alkanut toukokuun puolessa välissä ravitsemusalalla vanhainkodilla.
Työskentelen viikossa kahdessa eri paikassa, täällä missä joudun kiusatuksi niin 2,5pv/vko.
Työpaikka oli kiven alla joten luonnollisesti odotin innolla töiden alkamista 7kk työttömyyden jälkeen.
Tilanne alkoi viikon jälkeen aloitettuani "kollegani" alkoi vahtimaan kuinka kauan teen mitäkin, jouduin sairaslomalle lähes heti 1,5vko, siitä sain kuulla kuinka voin olla hetu pois ja mikä muka niin vaivaa, asenteeni on ollut koko-ajan häntä kohtaan hyvä, hän jatkoi vahtimistaan lisäksi että hän kellotti hommani hän vahti työhöntulo ajat, työnlaadun jäljen ja puuttui toisen työpaikkani hommiini.
Otin asenteen "Ihan sama mitä hän sanoo ja yritä olla välittämättä"
Kesäloma pelasti 4vko minulta kumnes hän tällä viikolla palasi jolloin hermoni paloi..
Oli työaikana puhunut muille että "Hän on niin läski ettei tätä työtä voi tehdä" ja hän kellotti jälleen työni ja arvosteli laadun...
Tällä hetkellä olen hyvin ahdistunut ja joka aamu sinne mennessäni mietin että mitenhän tämän jaksan taas...
Puhunut olen esimiehen kanssa mitään ei ole tapahtunut.. Mitä teen?
Työpaikkakiusaaminen
JonnaFhj
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229