Taas tulee pimenevät illat ja miehen kaipuu... Nyt kannattaa kokeilla muualta kuin ravintoloista. Miestä kiinnostaa aamusta naiset paljonkin, ja siksi itse olen aamuisin lähtenyt salille. Ne jotka ei vedä overeitä iltaisin, liikkuvat aamuisin. Ne joilla ei ole perhettä jne. lähtevät aamuisin salille. Sama homma on huomattavissa viikonloppuna keskellä päivää lounaspaikoissa lauantaisin. Yksinäisiä miehiä suorastaan vilisee helpon ruoan perässä. Sen jälkeen ne katoavat, ei ole missään.
Syksy ja miehet
3
75
Vastaukset
- 1221345
En käy baarissa mutta silti liikun työssä aamusta iltaan !, joten ei ole tarvetta käydä kuntosalilla "yksinään" , silti pitää katsella "teitä" "naisia" muualla ja ihailla "ajatuksin/silmin" kun juttelen "naisten" kanssanne. EN varsinaisesti metsästä "teitä" naisia,vaan juttelen ja seuraan tilanteita.
Silti kaipaan naisen seuraa pimeneviin iltoihin,mutta ei muuttopakkoa ole ,ainakaan "heti" koska on pettymyksiä tullut muutama ja näin ollen olen varovainen suhdetta luodessa. Monelle "naiset" on välimatkat myös esteenä suhteen aloittamiseksi?? Miksi?? ,mutta ei ole ensimmäinen kerta kun on suhde loppunut ko.selitys tullut esille. - dsadsadad
Useimmat lähtee aamulla töihin ja menee vasta töiden jälkeen salille.
- kohdataannainen
tämä saa taas yhden miehen lisää eli mut liikkumaaan aamuisin, en torvella öisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793