Moi! Olen 13 vuotias tyttö (tammikuussa syntynyt). Etsisin siis vuokrahevosta/ponia. Ratsastustaustaa on 5-6v olen mennyt paljon issikoillakin. Etsin siis Espoosta. Olen n.173 cm pitkä ja painan n.50 kiloa eli jos on poni pitäisi olla aika iso poni. Tasoni on He/c (osaan siis pohkeenväistöt jne) ja 50cm. Olen hypännyt suhteelisen vähän koska ratsastuskoulussani on panostettu enemmän kouluratsastukseen. Olen säänkestävä ja teen tallityötä. Maastossa olen mennyt paljon ja kokemusta on kuumemmista ja laiskemmista hevosista. Julkiset pitäis olla 1,5km lähellä. 1-3 viikossa riippuu hinnasta yms. Osaan myös englantia hyvin ja ruotsia. Äitini ja isosiskoni (16v) ovat hevosihmisiä minun lisäkseni. Tulevaisuudessa kilpaileminen ja valmentuminen olisi plussa :). Olen oppinut paljon mutta olen innokas oppimaan lisää ja tykkään haasteista. Huumoria on että ei rupe kyllä itkettää jos tipun :) Jos kiinostaa kysy tai sähköpostiini ava.theman@hotmail.com.
Etsitään vuokrahevonen Espoossa :)
ratsastusonelämäni
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897