Aurinkoenergia alkaa syyskuussa pikkuhiljaa hiipua.
Sensijaan tuulivoimalla saa energiaa, päivä päivältä enemmän.
Hybridi systeemini tuottaa joka vuodenaikaan.
Kuvia systeemistäni; https://www.flickr.com/photos/123720330@N06/albums/72157644747486847
Sähköä teen tuulesta tästä eteenpäin n 500-1000Kwh kuukaudessa,
omalla todella edullisella ja järeällä tuulivoimalallani, joka toiminut
jo vuosikymmenen ilman huoltoa.. ja mitään vikoja.
SE onkin Kiinalainen ja JÄREÄ valurauta mylly, järein mitä olen testannut !
Kiinassa pientuulivoima on todellakin kehittynyttä ja kehitetty, jossa eristyneitä alueita aroja jossa ainoa sähkölähde on tuulivoima kaikkina vuodenaikoina.
On monia laitteita Kiinassakin, mutta tämän järeimmän laitteen sain tietooni
ja SE TODELLA kestää !! Katsokaa kuvia, mitä ed esitin linkissäni.
Sen sanon vielä maailmaa paljonkin.. matkanneena, että maailman parhaat ja yksinkertaisella tekniikalla olevat Dzonkkien ja pienten kalastusalusten moottorit,
jotka ovat luotettvimpia mitä MITKÄÄN moottorit ja huolloltaan
parhaat jne
Ne on tehty Kiinassa..
Kaiken tuulella ja auringolla tuotetun, varaan akustooni, JA nyt vasta.. ?? heh maailmalla alkaa asiat kehittyä ja isossakin megawatti luokissa..varataan
energiat, että toimii yötäpäivää tuuli ja aurinkovoimilla.
Itsellä asiat ovat toimineet niin jo vuosikymmenen.
KAIKKI energiat omaan käyttöön ja TÄYDELLÄ syöttötariffilla veroineen
päivineen.
JA ! ¤ ¤ ¤..
KUN myrsky iskee, olen sitä omavaisempi;
http://yle.fi/uutiset/tuulivoimalan_omistaja_iloitsee_talvimyrskysta/6398851
Maksanut itsensä systeemit kaikkinensa jo takaisin ja moneen kertaan.
Jos teitä kiinnostaa omavaraisuus ja oman "itsenäisen" valtion perustaminen,
energialaitoksineen päivineen;
Antero Rantanen, kauppias kolmannessa polvessa EVP
040 511 5245
PS
KAIKKI elämisen kulut nousussa, energiaverot eritoten taas.
Vuosikymmenessä ovat kymmenkertaistuneet.
Pitäkää puolenne ja ottakaa eneregianne taivaalta ilmaiseksi !
Aurinkoenergia hiipuu, tuulenvoimien kausi alussa.
10
66
Vastaukset
- tsykoloki
"Jos teitä kiinnostaa omavaraisuus ja oman "itsenäisen" valtion perustaminen,
energialaitoksineen päivineen;
Antero Rantanen, kauppias kolmannessa polvessa EVP
040 511 5245"
Seuranhakuilmoitukset kannattanee laittaa ennemmin Turun Sanomien senssit-palstalle? Tai onko sinut bännätty jo sieltäkin henkisesti epävakaan kirjoittelun vuoksi? - AnteroRantanen
Loput asiaan keskittyvät, voitte lukea osiosta;
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13781104/alkaa-taas-tuulienergian-paras-kausi-!
Antero Rantanen
040 511 5245
Kauppias kolmennassa polvessa, EVP - PIENETTUULET
Haluaisin tuulivoimalan joka toimii 1-3ms ?
Tietääkö antero ? - KOKEMUSTAON
Haluaisin tuulivoimalan joka toimisi millä tahansa tuulella edes välttävästi ?
Nimimerkillä kokemusta on... itselläni 5 erillaista myllyä. tietysti 12v pyöriiherkemmin kuin 48v. Hornetilla ja usalaiset yleensäkin myy lisä lapaa joka asennetaan lavan ja keskiön väliin. ovat täyttä messinkiä ja painaa aika paljon, mutta kestää. heillä myös kulmaväkästä joka asennetaan lapaan. eli itse voi rakenraa samantapaiset. yksinkertaisin on ostaa kyprokki karkassi. eli alu asennuskouru. sootä leikkaa ja muotoilee palan jonka ruuveilla tai poppareilla siipeen kiini. muotoilusta ja kulmista riipuu ujeltaako. mut kyl lähtee pyörimään. jos esim 11 lapanen niin kolmeen riitää.
jos haluu äänettämän vehkeen niin ostaa pystygeneraatorin ja siihen kiini 26-28" pyörän vannejohon reunaan poppareilla kiini muotoiltuja aluprofiileja. on vaan n.1000e. halvempaa kun tilata italiasta
girgtie systeemissä 12v myllyillä saa sähkön puutarha ledeihin. kumminkin rahamäärä minkä sioittaa niin paneeleista saa virtaa muuloin paitsi yöllä. silloin on hyvä olla akustolle mylly.
ja edullisia hyvän laatuisia saa http://solarest.eu/tootmine- jukkarv
Mitä helvettiä? Eihän tuossa ollut mitään tolkkua?
- AnteroRantanen
Näitä täysin älystä vapaita viestejä voi tietysti kirjoittaa.
Itse ilmoitin ylläpidolle asiasta.
Antero - AnteroRantanen
Tuulen voimat ovat tuottaneet muutamassa päivässä
yli 100Kwh energiaa ja tuntuu myräkkä jatkuvan.
SE on muuten melkoisenkin mukavaa aamulla katsoa energiamittaria,
mitä on yön aikana tullut akustoon !!
Varastoon saan siis n 60-100kwh energiaa akustooni, josta piisaa vaikka
ei hetikohta tuulisi tai paistaisi.
Riittää, että tuulee n kolmen neljän päivän välein tai paistaa (kesällä, keväällä,
syksyllä) myöskin kolmen neljän päivän välein.
Todella harvinaista, että kumpikaan ei toteudu kerran n viikossa.
Ei ole tapahtunut kuin muutamaan kertaan koko systeemini olo aikana.
Antero Rantanen
040 511 5245 - outotapaus
Se on vaan siinä että kun hankkii sen akuston siinä meni sitten kannattavauus kymmeneksi vuodeksi.
miksi Anteroa ei matikak kiinnosta? - ilmainenpuhe
Minäkin voin tehdä ilamaista energiaa kunhan ensin joku emiiri lahjoittaa akuston ja muut laitteet, sitten alan suoltamaan nettiin kopioita erään tuulimiehen tapaan ilmaisesta energiasta.
miksi asiasta ei voisi samalla vaivalla puhua reaalin mukaan, kerro kauppias kolmessa polvessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899