Erilaisten ulkomaalaisten eläinsuojelujärjestöjen kautta voi "adoptoida" itselleen nimikko-delfiinin, apinanpoikasen, norsunpoikasen, koalan, sarvikuononpoikasen ym. Saat nimikko-lemmikin, kuvan siitä, tietoja siitä ja saat postissa sen kuulumisia. Adoptio on aika kallista, mutta rahat menevät hyvään tarkoitukseen: kyseisten eläinten suojeluun ja tarkkailuun. Adoptoida voi vaikka perheen voimin, koululuokan voimin tai kaveriporukassa, sitten ei tule niin kalliiksi. On ihanaa "omistaa" vaikkapa vapaana Skotlannin aluevesillä kirmaava Sundance-niminen delfiini. Kuvaa voi pitää seinällä, ja katsella sitä ja esitellä ylpeänä tuota "lemmikkiään" :)
Adoptoi eläin!
Delfiinin kummitäti
2
1163
Vastaukset
- Liz
Haluaisin kysyä pari asiaa delfiinistäsi... Minkä kautta "sait" itsellesi kummidelfiinin? Paljonko se maksaa vuodessa? Itse olen ajatellut ottaa itselleni kummikoiran Espanjasta ensi vuonna eikä se maksa kuin 30€ vuosi...joten se ei ole mielestäni mitenkään kovinkaan kallista...
On todella hienoa, että eläimiä voi auttaa näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249