Olen aloitteleva, mukavuudenhaluinen vaeltaja/retkeilijä, joka rakastaa Lapin maisemia, mutta vierastaa liikaa rääkkiä. Olen pyrkinyt löytämään Lapista vaelluskohteita, joihin pääsee melko helposti, mutta jotka tarjoavat hienoja maisemia tai kiinnostavia luontoelämyksiä. Blogissani www.rantapallo.fi/samppanjaamuovimukista Lappi-kategorian alta löytyy kokemuksiani Lapin retkiltä ja toivottavasti jollekin hyviä vinkkejä tämän tyyppisten reissujen suunnitteluun. Rivien välistä löytyy myös hyviä kalapaikkavinkkejä (vaikka mies kielsikin kertomasta). Tunturiin voi mennä vaikka samppanjaa juomaan :)
Helposti saavutettavia vaellusvinkkejä Lapista
Samppanjaatunturissa
3
165
Vastaukset
- ParasJuomaTunturissa
Hauska nimi :) Terv, toinen jo useamman vuoden shampanjaa muovilasista tunturin laella nauttinut.
- Lappifriikki
Kiitos vinkeistä. Kuvat Kilpisjärveltä johtivat päätökseen lähteä ensi kesänä käsivarteen. Nuo maisemat on pakko nähdä!
- autovaellus
Kaunispään laelle pääsee autolla. Myös Levillä pääsee lähes huipulle asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209