Mulla on ollut käytössä Revitalash nyt n. 3kk. Ensimmäiset 2kk käytin säännöllisesti kerran päivässä ja sen jälkeen silloin tällöin. Ripset ovat kasvaneet ja tuuhentuneet hurjasti mutta nyt kuitenkin toivon että en ikinä olisi sitä kuitenkaan alkanut käyttämään.
En tiedä olenko käyttänyt seerumia kuitenkin jotenkin väärin vaikka täsmälleen ohjeiden mukaan olen sitä mielestäni käyttänyt mutta käytön myötä
mm. silmiä ympäröivä iho on tummunut huomattavasti kuin ennen seerumin käyttöä, myös silmäni ovat jotenkin entistä herkemmät ja pelkään että silmiini on tulossa jokin vakavampikin ongelma.
Kun vertaan kuvia ennen jälkeen niin ennen ilme oli kirkas mutta nykyään ilme näyttää väsyneeltä ja "tunkkaiselta" tummunneen ihon takia.
Onko seerumin aiheuttama ihon tummuus lopullista vai hälveneeköhän se ajan myötä jos ja kun lopetan seerumin käytön?!
Ripsiseerumista tummat silmänaluset. Mikä avuksi?!
3
2242
Vastaukset
- Ensuosittele
Mulla tuli kans. Lopetin käytön heti ku huomasin asian.ehkä kuukauden käytin tai alle. Ja verisuonet tuli näkyviin yläluomessa ja vähän tummaa ihoa.. haalistuu ajan kanssa mutta ei kokonaan... mulla mennyt noin vuosi nyt. Älä käytä sitä ainetta!!!
- Kunpaolisintiennyt
Kiva kuulla etten ole ainut. En tosiaankaan käytä enään.
Mutta toisaalta sääli heittää jäljelle jäänyt seerumi pois kun on se kuitenkin tosi hintavaa. :/
- BLOODisLIFE
Ripsiseerumien aiheuttama silmien ja ympärysten tummuminen johtuu prostaglandiinista jota käytetää glaukoomaan silmänpainetautiin ja jotkut ripsiseerumit sisältää sitä tai sen johdannaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190