Vaimoni joutui vaihtaa kelvottoman Samsungin X-cover-puhelimen tyttären vanhaan johonkin valkoiseen Samsungin "kehittyneempään" malliin, jossa on enemmän muistia. Epätoivoisista yrityksistä huolimatta ei ole saatu siirrettyä yhteystietoja vanhasta uudempaan, ei valokuvia, ei mitään. Ennen vanhaan Nokialaisten välillä homma sujui suit-sait. Tytärkin vaihtoi vissistä syystä pois Samsungista...
Uloste puhelinmerkki
6
55
Vastaukset
- ähvätti
Ohjelmoitu hajoaminen taisi olla dokkarin nimi, jossa Samsungiakin käsiteltiin. Markkinajohtaja voi kusta asiakkaitaan silmään, koska asiakas ostaa jokatapauksessa saman puljun tekeleitä. Voisi sanoa, että omaa tyhmyyttä, jos kerta toisensa jälkeen ostaa pskoja vehkeitä, koska ne on pskoja ihan omasta syystäsi. (Ei aloittajan syy, vaan ihan yleisesti.)
- Kalevi_miettii
Keskustelun aloittajan kannattaa kysyä joltakin puhelinmyyjältä, mitä tietojen siirto puhelimesta toiseen maksaa. Ainakin puhelimen oston yhteydessä tuo palvelu on joko ilmainen tai lähes ilmainen.
Jos homman haluaa tehdä itse, x-coverissa voi esim. siirtää yhteystiedot SIM-kortille (Yhteystiedot - Tuo/Vie), jolloin ne ovat heti valmiina. Valokuvat voi siirtää toiseen puhelimeen langattomasti vaikka käynnistämällä Bluetoothin molempiin puhelimiin, valitsemalla valokuvat x-coverissa ja jakamalla ne Bluetoothilla toiseen puhelimeen.- olikonäin
Onko molemmat Android malleja?
- helppohomma1
teas516 kirjoitti:
Ovat ne
Sitten Google tilin kautta saa helpoiten.
- ehdottaja-
kannattaisi ostaa vaimolle ihan uusi kännykkä. ei ne paljoa maksa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108