Haluttaa niin kovasti saada tärisyttävän raju orgasmi sinun kanssasi yhtäaikaisesti.
Olen jo aivan kosteana himosta saada sinut syvälle uumeniini. Tulethan pian?
Orgasmi kanssasi
6
143
Vastaukset
- sinulleupeanainen
Samat ajatukset. Haluan työntää jäykän patukan syvälle sisääsi, kuulla kiihtyvän huokailusi ja purkautua järisyttävään orgasmiin kanssasi. Eikä vain kerran, vaan lukemattomia kertoja uudestaan ja uudestaan...
- fällykäärme
Nautinto on kelttiläisessä kulttuurissa Anam Cara eli sielun ystävyys. Miehen ja naisen yhteinen naimaonni on korvien väiss' alkavaja orgasmit vievät hekuman huippuun yhä uudelleenn.
- speciaaliasinulle
Alkaako etunimesi kenties T:llä vai jollain muulla kirjaimella?
- DameEtna
Ei, vaan D:llä.
- vainsinunmiehesi
Tulen aivan pian, olen jo lähellä sinua. Rakastan sinua! Naiminen kanssasi on yhtä juhlaa. Sitä en jätä mistään syystä väliin. Rakkaudella vain sinun miehesi.
- OrkkujaJorkku
Talo on vielä pystyssä, mutta osa tavaroista mataa hujan hajan. Kulki pienten kotijäristysten sarja asunnossamme tuntien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214