Käteviä nämä uudet huoltovapaat Jää-viileä kaapit ..vai onkohan kuitenkaan ?
Nykyään kannattaa kyseenalaistaa kaikki mitä sinulle luvataan. Myöskin koskien Jää-viileä kaappeja . Kerronpas tapaukseni.
Meillä on alle vuoden ikäinen uusi Jää-viileä kaappi. Laite toimii muuten hyvin mutta..
Ongelmana on että lasisille hyllyille kertyy pikkuhiljaa vettä jota sitten joudut pyyhkimään pois. Myyjä sanoi että kaappia ei tarvitse huoltaa ? Pelkkä lupaus särähti jo korvaani..(tokkohan ). Ajoittain sulamisvettä on hyyllyittä tosi paljon ?
Huomasin että kaapin sisällä takaseinässä oli veden poisto aukko ja aukon suu täynnä punaista mössöä ? Joten sulmisvesi ei päässyt kaikki kaapista ulos vaan osa jäi hyllyille. Katsoin kaapin taakse ja siellähän oli kolme tasoa täynnä sulamisvettä ja aika paljon tuota punertavaa mössöä. Punainen mössö vesi valuin tasoilta moottorin päällä olevaan muoviseen keräämis astiaan josta sitä haihtui huoneilmaan. Mutta ! Tuo punertava mössö oli paikoin jo homeessa ? Voi vain kuvitella minkälaisia homepommeja ovatkaan nuo uudet kaapit ?
Ryhdyin tuumasta toimeen. Otin pientä muoviputkea jonka työnsin kaapin sisäseinässä olevasta poistoreiästä läpi kaapin taakse. Muoviletkun päähän 1,5 litran muovipullo keräämään vettä. Pyyhin lisäksi kaikki ylimääräiset vedet pois.
Että tällainen tapaus.
Huoltovapaa Jää-viileä kaappi ? !
tapauskohtainen
1
88
Vastaukset
- siten.täällä
Mä olen ratkaissut ongelman laittamalla hesaria tasojen alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264