kenelläkään kokemuksia automaattikirjoituksesta?
vertaisin tietämystänne, jotta tietäisin onko kuviteltua vai ei.
kokemuksia?
2
560
Vastaukset
- Mystic
Jos automaattikirjoitukselle ei aseteta vaatimusta, että on mahdollista silmät kiinni. Skeptimistimmät näin ehkä asettaisivat...
Jos mielletään automaattikirjoitukseksi ilman minä-itse-ajattelua tapahtuvaa kirjoittamista, niin joitain analysointikoneeni mietteitä:
- tekstin tyyli muuttuu helposti "kalevalalaiseksi", kuvakieleksi
- pisteiden, pilkkujen sijoittaminen hankaloituu
- tarvitaan paljon sanoja kuvaamaan "ajatusta"
- käsiala tekstin sisällön mukaan "muuttuva"
Sittenhän voidaan lähteä myös miettimään, voisiko lääketiede tuoda tieteellisen teorian mukaan keittoon? Ja voihan se kun mieli voipi olla jakautunut....;)
Sovellus arkipäivään automaattikirjoituksesta osoitti, että minä-itse myös pystyy "hyödyntämään" tätä. Eli työhön liittyvä ongelma, josta täytyy tuottaa tekstiä....Sormet näppikselle ja....yllättäviä ratkaisuja, joista täytyy todeta että: Minä en kyllä tuota kirjoittanut...Kuviteltua vai ei?- jesse1
voisitko kertoa, mikä on automaattikirjoitus ja sen säännöt.
ei olisi tarkoitus koekillakaan sitä, mutta olen kiinnostunut tuosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299