Ei kyllä ole varaa maksaa suoraan??
Voiko törkyratista tulleesta sakon maksaa erissä?
3
<50
Vastaukset
- 13-12
Kyllä valtiolle raha kelpaa, vaikka useampana suorituksena. Muista kuitenkin aina käyttää samaa viitenumeroa.
Virallisesti se kuitenkin menisi näin.
http://www.oikeusrekisterikeskus.fi/fi/index/taytaantopanojaperinta/maksuajanmyontaminen.html - sikasikasikaaa
Jaa mutta oli varaa ajaa kännissä.
ilmeisesti se oli vahinko...
itse sanon että alle 0,8 promillea voi olla vahinko, ns. aamukrapula
Toisaalta myös kun mennään yli 1,5 promillen, voi sekin olla vahinko, kun ollaan tilassa "muisti katkennut tunti sitten"
Itse en ole kännissä ajanut ainakaan tietoisesti (eikä autokaan ole liikkunut ihmeen tavalla ollessani kännissä) mutta jos tulisi tällainen tilanne "Olen viettämässä kosteaa baari-iltaa asuntoani kanssa helsingissä (asun itse siis turussa) kylmänä tammikuisena lauantaina. Palaan autolleni noin 3:00 aikaan yöllä, ja huomaan että kaasupullo loppuu ja samaten lämmitys. Valitettavasti peruutin autoni niin että nyt on aita kaasukaapin takana ja joudun siirtämään autoa metrin verran käsijarrua hölläämällä päästäkseni vaihtamaan kaasupullon syöttöletkun...."
Ihan mahdollinen tilanne... Paljonko tuossa tilanteessa mulle tulisi sakkoa/ajokieltoa jos promilleita löytyisi verestä vaikkapa se 1,8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813