Maksavatko ruumaan menevät matkatavarat Norwegian lennoilla?
(jos ylipainoa, niin tietysti maksvat, mutta perussetti, onk sekin hinnoiteltu?)
Norwegian ja matkatavarat maksullisia?
6
384
Vastaukset
- Norjalai
Ruumaan menevä tavara maksaa vaikkei ole ylipainoa. Kts Norwegianin sivulta hinnat.
- norwegianinrahastus
Norwegianin sivuilla hinnat tehty hankalasti löydettäviksi. Pitkillä lennoilla yksi laukku ruumaan 42 euroa.
- 11plus
Norwegianin etusivulla on linkki jossa lukee "Lisäpalveluiden maksut". Mutta tuo lienee liian vaikea löytää perus-suomi24:lle.
Lyhyemmillä lennoilla matkatavaramaksut ovat halvempia kuin esimerkiksi finnarillla.
Molemmilla toki on lipputyyppejä jotka sisältävät matkatavaramaksut.- pätevyydenylistys
Jännä juttu, että nämä kaikentietävät ovat täällä perusihmisten sivuilla kertomassa nerokkaasta elämästään...:? Jokin tässä nyt mättää..:) olen varma, että olet itsekin ollut ns.hoomoilasena useammankin kerran kentillä.
- SamallaHinnalla
Mä matkustin Norwegianilla,en ostanut sitä halvinta lippua vaan sellaisen hieman hintavamman. Sai laittaa ruumaan matkalaukun ja valita haluamansa paikan missä istua,ei se mulle maksanut mitään lisää.
- lowfarellamaksaa
Riippuu siitä, millaisen lipun ostit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132