Perjantain BiisiBileet! =)

Vähän kevyempää ketjua taas tähänkin palstaan, ettei mene ihan synkistelyksi. ;P

R. City - Locked Away (Lyric Video) ft. Adam Levine
https://www.youtube.com/watch?v=v98cFsRXi8I

PETRI NYGÅRD: LUXUSTA
https://www.youtube.com/watch?v=C_N9c-oYUHE

Laitoin jo viimeksikin nuo, mutta sopii kuin nenä päähän ja pyörivät mielessä, kun palstan antia selailee.......jokaiselle jotakin, joillekin nuo jutut ovat tärkeitä ja toisille taas toiset, mutta pääasiahan on, että jokainen löytää sen oman jutun ja jos suhteen haluaa ja suhteeseen lähtee/pääsee, niin löytäisi sellaisen itsensä kaltaisen yksilön.

29

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plaaahhh
      • silleen.että

Sorry, laitoin saman biisin kun en ollut kuunnellut koko listaa...
        ainakin todistin koppaavani sua.

• plaaahhh
        silleen.että kirjoitti:

Sorry, laitoin saman biisin kun en ollut kuunnellut koko listaa...
        ainakin todistin koppaavani sua.

Tuskin tästä keneltäkään yöunet meni :) Ja koska mieliala on tänään surkea jatkan tätä synkistelyä tällä https://www.youtube.com/watch?v=1N9kacZ1pjw Ja nyt häivyn täältä latistamasta tunnelmaa, koska yleisestihän se on korkea tällä palstalla.

• silleen.että
      • Plaaahhh laittoi saman biisin, onhan tuo ajankohtainen ja oikeassa olet........vaikeita asioita vaikeassa ajassa...

• että.silleen

• että.silleen
    • Rose23
      • vihatipunen

Progea? Ehkä "progressiivista metallia", jos sellaista on olemassa. Mulle ei tosin ikinä ole musiikin "lajittelu" tärkeää. Kunhan on hyvää musaa.

• Rose23
        vihatipunen kirjoitti:

Progea? Ehkä "progressiivista metallia", jos sellaista on olemassa. Mulle ei tosin ikinä ole musiikin "lajittelu" tärkeää. Kunhan on hyvää musaa.

Hehe :D Proge on ihan yleisesti käytetty lyhenne kun puhutaan progressivisesta musiikista. Ja progemetalli on genrenä ihan olemassa.

• vihatipunen
        Rose23 kirjoitti:

Hehe :D Proge on ihan yleisesti käytetty lyhenne kun puhutaan progressivisesta musiikista. Ja progemetalli on genrenä ihan olemassa.

Mä olen niin vanha, että mulle tulee
        progesta mieleen vaan jokut 70-luvun proge-bändit.

Vaikka itekin kyllä kuuntelen metallia, missä on "proge-vivahteita".

• vihatipunen

Toi oli muuten hyvä mutta laulajan äänestä en oikein pitänyt.

• että.silleen
    • NainenOlen_
    • vihatipunen

Ei nyt just kauheesti biletytä. Aloin oikein miettiä kuinka monta jollain tavalla lähipiiriini kuuluvaa ihmistä parantuman sairaus on vienyt viime vuosina: ihan liian monta.

https://www.youtube.com/watch?v=3HYCMnAnhQA

• vihatipunen

Olin eilen Tavastialla kuuntelemassa "veljeksiä" ja itkuksihan se meni tuon biisin soittivat. Mutta olipa muuten mahtavat ja hikiset iltamat.

• lauantaibiisi
    • atännä
      • vihatipunen

Jes. Toi "Hän katoaa" demona <3

• atännä
        vihatipunen kirjoitti:

Jes. Toi "Hän katoaa" demona <3

Tää tykkää kans kovasti :)

• että.sileen
    • .....olipas taas oltu syvällisellä ja tunteikkaalla tuulella täällä, Hakuliset olivat hyviä, ehkä liiankin syvällisiä ja tunteikkaita tähän olotilaan, joten vaihdan ne kevyeen ja iloiseen "korvamato" rallatukseen.... =)

https://www.youtube.com/watch?v=0j_hksPFLgg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe