Olen miettinyt tammipöydän uudelleen käsittelyä. Pöytään on monta vuotta laitettu parafiiniöljyä.Haluaisin pöydästä nyt harmaan. Tiedustelenkin onko kellään kokemusta miten esim. öljyvaha/puuöljy pysyy tammipöydässä jota käsitelty parafiinilla.
Olen kiitollinen kaikista vinkeistä. Pöytä on muuten vankka ja hyvä kuntoinen vain väri on väärä
Parafiinipintaisen tammipöydän uudelleen käsittely
3
141
Vastaukset
- näio
Peli on menetetty... öljy ei pilaa puuta mut tekee sen et öljyyt sitä jatkossakin parafiinilla.
- Doing
Moiks. Osmo Colorin vahoissa on näitä aineita: auringonkukkaöljy, soijaöljy, karhiaisöljy, carnaubavaha ja parafiini. Joten olettaisin, että ainakin Osmon vahat kävisivät. MUTTA sehän selviää vain kokeilemalla! Tee testejä jonnekin huomaamattomaan paikkaan esim. pöydän alapuolelle.
- hinkkaamaaan
Jos pinta on suora, voi siiklillä ensin poistaa kaiken irtoavan vahan ja hioa pinnan puhtaaksi koneellisesti Abranet hiomaverkolla, saa rautakaupoista. Urat ja ulokkeet voi olla hankalampi juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856