miksei alle 18 vuotias saa mennä solariumiin?!!

vasynyt_tahan_

Tiedoksi vain kaikille jotka näistä ikärajoista päätätte niin saa kyllä hävetä! Nykyaikana ei saa tehdä MITÄÄN... Eli se että olen 16 vuotias jo ja haluan soariumiin tietäen sen haitoista ei tee minusta mitään lasta. Jos haluan ruskettua pitääkö siihenki vaatimuksena olla 18 ikäraja!!! Siis ei täällä saa vittu tehä enää mitään... Antakaa alle 18 edes päättää asioista itse!

4

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wmwmwmwmssss

Jos odotat hetken, ehdit kyllä katsoa ryppyistä ihoasi myöhemminkin...
      -Olet kaunis ihan naturinakin.

• vasynyt_tahan_

No mutta kun rusketus on must! En ruskettunut kesän aikana tarpeeksi

• BLOODisLIFE

Solarium on vaarallinen jos haluut rusketuksen niin käytä mieluummin jotain itseruskettavaa tuotetta

• tiedottomuuslisäätuskaa

Siihen on ihan hyvä syy miksi on kielletty alle 18 vuotiailta: "solarium tuottaa endorfiinejä ja aiheuttaa riippuvuutta." Lainaus wikipediasta. Sitten on kasvanut ihosyöpäriski ja lisäksi noiden solarium laitteiden käyttöön liittyy riski että se läpinäkyvä akryylilevy menee rikki. Akryyli on aika hauras muovilaatu. Itse en pidä ajatuksesta että putoan 10 kuuman ja korkeajännitteisen loisteputken joukkoon.
      Kyllähän rusketuksen voi hankkia ihan kotona, sellaisia lamppuja on myyty joskus. Kirpparilta voi löytyä. Jos ei löydy, niin
      Hommaa tollaset: http://www.kynsitarvike.fi/tuotteet/uv_uunit_ja_lamput/4_vaihtolamppua_uv_uuneihin/?session=89340064 Noi sopii ihan tavalliseen pöytälamppuun. Veikkaan et hyvä valotusaika vois olla 6 tuntia päivässä koko syksyn. Tulee helposti kun samalla tekee läksyjä, somettaa tai kattoo telkkaria. Itse oon käyttänyt noita kun teen piirilevyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe