Palstat melko kuolleita eikä keskusteluja paljoa ole. Joten ilmoja pidellyt sano joo. Saa nähdä ripeksiikö huomenna. Tänään ei ole ripeksinitnyt.
Melko kuolleita palstoja.
3
<50
Vastaukset
- dlfjdlfkdl
Niinpä. Tän Suomi24n uudistuksen jälkeen täältä hävinnyt loputkin keskustelut tältä ruoka kuin muistakin keskusteluista. Taitaa olla itsekin parasta pistää pillit pussiin ja siirtyä muille foorumeille. Niin jää tilaa enempi noiden mainos/flooraustekstien tulla ;). Bye-bye.
- huonopalsta
Omituista että täällä ei juttu luista eikä tarina irtoa. Suomi24 on tehnyt jotakin väärin ja pahasti. Ei täällä viitsi mitään enään edes kysellä.
- kaikensaasamastalodjusta
Itse kirjoitat väärin ja se on enää - ei "enään".
Mutta sitten ruokailuun - ihmisistä on vain tullut niin köyhiä, että vetävät vain halpaa einestä nassuun eivätkä enää valmista itse ruokaansa tuoreista tarvikkeista, joten keskustelu köyhtyy samalla - ennen jopa raaka-aineiden valmistuksesta keskusteltiin, mutta nykyään einesten aikaan sille ei ole tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264