Minulla olisi (ja koko ajan tulee lisää) postimerkkejä kaikkialta maailmasta. Varmaankaan eivät ole harvinaisia tai arvokkaita, mutta ehkä jotakuta voisi kiinnostaa vaikka joku tietty aihe. Kyseessä on siis ihan käytössä olevia merkkejä, joita kirjeiden mukana saapuu monia viikossa. Jos vaikka joku aloitteleva keräilijä kiinnostuisi.
En kaipaa merkeistä maksua, vaan niille kodin, jossa niistä voisi olla jotain iloa. Kauniita kun ovat, en viitsisi suoraan roskiinkaan heittää.
Jos kiinnostusta on, niin pistän sen jälkeen yhteystietoja.
A: Merkkejä
finn_lily
1
296
Vastaukset
- Nina
Hei,
olen juuri aloittanut postimerkkien keräilyn. Minulla on perintönä saatuja vanhoja merkkejä, muttei paljonkaan uusia. Olisin kovinkin kiinnostunut, koska kerään ainakin tällä hetkellä koko maailman merkkejä sekä erikseen eläimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319