Olen katsonut että kirkko ei enää edusta niitä arvoja mitä minä pidän arvossa ja siksi en halua maksaa koko laitokselle enää mitään. Kirkot on laitettu elintasopakolaisten sotkettaviksi paikoiksi ja islam ei muutenkaan kunnioita muita uskontoja.
Olen eronnut kirkosta
3
77
Vastaukset
- KannattaisiHarkita
Tässä kirkkokansan vastaus arkkipiispalle. Erot kirkosta eri vuosina syyskuussa.
http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/kksumma09.svg
Kaikki tilastot:
http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/ - samavikainen
Onneksi olkoon viisaasta päätöksestäsi. Itse olen eronnut noin 20 vuotta sitten enkä ole katunut pätkääkään. Jumalan tuomiolla pelottelu ei vaan tehoa valistuneeseen tieteeseen luottavaan ihmiseen. - Esim - Onko maapallo 6000 vuotta vanha kuten kirkko väittää vai 4,5 miljardia vuotta joka on tiedemiesten arvio. LIsäksi tuntuu että uskovaiset tappelevat mikä on oikea uskonto ja antavat rahansa pois näkymättömään
uskoen (heh papit ne rahat vie ja nauravat pölhöjä)
Onneksi uskonnonvapaus pelastaa meidät pakkouskonnoilta ja kirkollisveroilta. - Uskonnonvapaus
"Onneksi uskonnonvapaus pelastaa meidät pakkouskonnoilta ja kirkollisveroilta."
Tuo pitää paikkansa mutta osittain sillä jotkut lahkouskonnot pakottavat heikompia ihmisiä liittymään omiin lahkoihinsa ja sitten poispääsy eli eroaminen on jo vaikeampaa. On uskonlahkoja joissa pelotellaan heikkotuntoisia jäseniä kaikenlaisilla maailmanlopuilla, demoneilla ja helvetillä. Jos uskonto käyttää tuontapaisia pakotteita ja uhkailuja silloin pitäisin uskonnonvapautta vain sanahelinänä jolla ei ole mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142