Julkkiksen pikkarit

pikkarirunk

No niin kaikki pikkari runkkarit. Jos saisit valita kenen tahansa jukisuuden henkilön pikkarit, niin kenen pikkuhousuja haistelisit, maistelisit ja lopuksi runkkaisit niihin.
Itse valitsisin ehdottomasti Anne Borgströmin pikkarit varsinkin jos Anne olisi juuri ennen sitä käynyt lenkillä ja ne olisi myös hiestä märät.

18

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Siltä_näyttää___

Tod.näk. karvaton pillu tuollakin.

• Ai vittu että annalle seisoo kovana !

• EiHelvettiSentään

Miksi helvetissä haluaisin haistella jonkun paskaisia kalsareita ???????????!

• Uuuuuhj

Mä valitsen löylykauhan

• Lehmipoika

Oi oi,Miina Äkkijyrkän pöksyt olisi unelmieni täyttymys .

• Oijoi

Lenita Airiston hikiset pöksyt kiihottaa.

• Kirsi Heikel ja Susanna Laine ... ai miten upeita kenkiä näkee molemmilla ja asiaohjelmatkin tulee katsottua kulli kovana kun odottaa minkälaiset kengät siellä vilahtaa.

• tuoksuttelia

Kososen Krista
      Laineen Sussu
      Perankosken Mari
      Siinäpä muutamia

• on-se-niin-söpö

Mä mistään pikkareista mitään, mut uutistenlukija Tuulia Thynell olisi kyllä suloinen nätissä puserossaan, ilman pikkareita, sheivattuna ja herttaisesti hymyillen.

• himorunkvisti
    • Hikeäpukkaa

Angela Merkelin.

• Hepulikwpuli

Olisi helppo sanoa lista nimiä mutta ihmisen persoonallisuuskin vaikuttaa asiaan. Ja jos joku kiinnostaa nyt, niin huominen on eri. Ja mua ei kiinnosta kuin suomalaiset naiset.

• Aaaiiiih

Suosikkini on Tuulia Thynel. Todella söpö nainen, olisiko peräti puuma ? Maistaisin haistaisin.

• poju_lahti

Oma suosikkini on Jutta Urpilainen, upea puuma. Tunnen jo naisellisen tädinhien tuoksun....oih.....Jutta-täti...

• 446g

Arsi Harjun
      Irakilaisen maahantunkeutujan matkan jälkeen
      Sitte menis vielä noi lima soinin paska puheetkin samassa.

• jessis

Krisse Salminen

• pers.....u

Timo Soini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe