No niin kaikki pikkari runkkarit. Jos saisit valita kenen tahansa jukisuuden henkilön pikkarit, niin kenen pikkuhousuja haistelisit, maistelisit ja lopuksi runkkaisit niihin.
Itse valitsisin ehdottomasti Anne Borgströmin pikkarit varsinkin jos Anne olisi juuri ennen sitä käynyt lenkillä ja ne olisi myös hiestä märät.
Julkkiksen pikkarit
18
386
Vastaukset
Uuhh, mä haluisin tämän
https://www.youtube.com/watch?v=mAU0Np2UGBk- Siltä_näyttää___
Tod.näk. karvaton pillu tuollakin.
- EiHelvettiSentään
Miksi helvetissä haluaisin haistella jonkun paskaisia kalsareita ???????????!
- Uuuuuhj
Mä valitsen löylykauhan
- Lehmipoika
Oi oi,Miina Äkkijyrkän pöksyt olisi unelmieni täyttymys .
- Oijoi
Lenita Airiston hikiset pöksyt kiihottaa.
Kirsi Heikel ja Susanna Laine ... ai miten upeita kenkiä näkee molemmilla ja asiaohjelmatkin tulee katsottua kulli kovana kun odottaa minkälaiset kengät siellä vilahtaa.
- tuoksuttelia
Kososen Krista
Laineen Sussu
Perankosken Mari
Siinäpä muutamia - on-se-niin-söpö
Mä mistään pikkareista mitään, mut uutistenlukija Tuulia Thynell olisi kyllä suloinen nätissä puserossaan, ilman pikkareita, sheivattuna ja herttaisesti hymyillen.
- himorunkvisti
Haluisin nämä Emma Watsonin alkkarit suoraan jalasta!!!
http://www.imagefap.com/photo/1690371361/?pgid=&gid=1099194&page=0&idx=0#0 - Hikeäpukkaa
Angela Merkelin.
- Hepulikwpuli
Olisi helppo sanoa lista nimiä mutta ihmisen persoonallisuuskin vaikuttaa asiaan. Ja jos joku kiinnostaa nyt, niin huominen on eri. Ja mua ei kiinnosta kuin suomalaiset naiset.
- Aaaiiiih
Suosikkini on Tuulia Thynel. Todella söpö nainen, olisiko peräti puuma ? Maistaisin haistaisin.
- poju_lahti
Oma suosikkini on Jutta Urpilainen, upea puuma. Tunnen jo naisellisen tädinhien tuoksun....oih.....Jutta-täti...
- 446g
Arsi Harjun
Irakilaisen maahantunkeutujan matkan jälkeen
Sitte menis vielä noi lima soinin paska puheetkin samassa. - jessis
Krisse Salminen
- pers.....u
Timo Soini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047