Hei!
Suunnittelen siis nenäleikkausta kun olen saanut rahaa säästettyä tarpeeksi, mutta mietityttää, kun ihmiset sanovat, että onnistunutta nenäleikkausta ei edes huomaa. Onko tämä siis joku nenä on niin luonnollisen näköinen ettei asiaan kiinnitä huomiota, vai onko nenäleikkauksessa saavutettu muutos niin pieni? Oma klyyvari on aivan järkyttävä kaikella mahdollisella tapaa ja iso, niin mietityttää maksaa 8000 euroa pikkiriikkisestä muutoksesta, koska haluaisin niin erilaisen nenän :D
Olisi myös kiva kuulla kokemuksia muilta operaation käynneiltä. Olen itse ajatellut Ståhlbergia. Onko muita hyvä kirurgeja? Kuulema olis hyvä käydä parilla eri kirurgilla konsultaatiossa jotta löytää sen jonka kanssa olis sama esteettinen maku...
Nenäleikkauksen tehneet
oksetush
3
128
Vastaukset
- oonkateellinensulle
Mene tuonne terveysosioon,niin siellä on osio Plastiikkakirurgia.Siellä on juttuja tämmösistä leikkauksista. :)
- oksetush
Ai kiitoksia! Enpä ajatellut sieltä etsiä ;D
- Jylhä_jyrähtää
En kyllä suosittele kenenkään tekemään nenäleikkauksia, se on ammattilaisen työtä ja luvanvaraista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299