Ja poimurin pitäisi siis olla sellainen, että piikit vievät mahd. vähän tilaa eli yksinkertaiset metallipiikit, mieluiten hieman suipot kärjet, ei sentään piikin terävät, eli siis sellainen piikitys, että marjanvarsilla mahd. paljon tilaa liukua läpi; ei siis noita nykyisiä leveäpiikkisiä muovisia eikä silmukallisia metallisiakaan.
Siis joku sellainen tyyppiä Lintu tai Marja-Maija (kiinteälippainen). Eikä alumiinia, koska kovassa käytössä alkaa helposti murtumaan, ja rautaista (teräksistä) voi tarvittaessa taas hitsata. Ei saa olla myöskään maalattu. Ja kädensijan tulee olla riittävän vahvasti ja tukevasti kiinnitetty, mutta se ei saisi olla kovin paksu, niin että olisi helpompi laittaa itse sopiva varsi siihen. Ja sama malli voisi olla erilevyisinä, sillä toisin paikoin nuo maastot kun ovat vähemmän tasaisia, eli ennemminkin voi olla maisema risukkoisen sekavaa ja kivikkoista.
Eli mistähän niitä menneiden aikojen parempia marjanpoimureita saisi?
Marjanpoimuri eli mistä saisi kunnollisen?
kunnollisen
1
481
Vastaukset
- vaatimukset
Tee itse kun noin tarkat kriteerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856