Minulla on vasta ostettu Lenovo h30-05 pöytäkone ja dna 4g mokkula E3372 huawei merkiltään. Kone ei tunnista mokkula eikä mitään tapahdu kun tikun työntää reikään. Olen kokeillut kaikkia neljää usb-porttia. Mikä neuvoksi?
Dna mokkula ja Lenovo h30-05
6
151
Vastaukset
- tarkistatämäasia
Katso resurssienhallintaa näkyykö se siellä.
- Dna-ohjeita
"Vianetsintä
Jos tietokone ei löydä mokkulaa:
Irrota mokkula ja käynnistä tietokone uudelleen.
Kiinnitä mokkula samaan porttiin kuin aiemmin.
Jos mokkulaa ei vieläkään löydy, kokeile toista USB-porttia.
Irroita Mokkula koneesta, poista yhteysohjelmat koneelta (Windows lisää/poista -toiminto), käynnistä kone uudelleen ja kytke Mokkula uudestaan koneeseen ja anna se asentaa yhteysohjelma uudestaan" - muytei
Kun ekan kerran laitoin mokkulan koneeseen ei siinä mitään yhteysohjelmaa tainnut näkyä asentuvan? Tuota sammuttamista on kokeiltu. Resurssien hallinnassa ei näy mutta esim. tulostin näkyy joka on yhteen usb-porttiin kytketty. Läppärissä Asus EEpc merkkisessä toimii parhaillaan ja edellisessä xp pöytäkoneessa pelasi myös.
- eitarvitseohjelmia
https://www.dna.fi/fi/tuki-dna-mokkula-e3372
Tuo mokkula toimii suoraan selaimen kautta..- Dna-ohjeita
Heh!
avaa tietokone, katso näkyykö omana asemanaan. jos näkyy niin klikkaa auki ja asenna sieltä huawein oma ohjelma ja ajurit. sen jälkeen pitäisi toimia. ainakin minulla toimi kun käytin tilapäisesti jonkin aikaa ko mokkulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955