Wild Wadi + rannoista..

rannatwildwadi

Ollaan menossa perheen kanssa Dubaihin ja lapsia kiinnostaa kovasti tuo Wild Wadi vesipuisto. Atlantiksessa oltiin edellisellä kerralla, mutta toivoisin mielipiteitä tästä toisesta vesipuistosta. Eli pääseekö Wild Wadissa myös rannalle? vai onko vaan ihan vesipuistoaluetta? Entä kummassa on enemmin tekemistä pienemmälle lapselle (mukana myös 5.v. jota ei voi vielä liukuihin päästää)?

Luin myös, että Jumeirah Beach Park on suljettuna vielä 2016 loppuun (siellä olimme useasti edellisellä matkalla), mutta mille rannalle sitä nyt sitten kannattaa mennä??
Al Mamazar tuli silloin viimeksi myös katsastettua, mutta jostain syystä emme kokeneet sitä niin siistiksi. Onko jotain yleisiä rantoja, joita voisit suositella??

Hotellimme ei ole rantahotelli, joten sen vuoksi nämä ranta-asiat kiinnostavat kovasti.

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista!

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoki

Jumeirahin rannasta osa auki, mutta toki pienet lapset ja isot maanrakennuskoneet eivät välttämättä paras yhdistelmä. Lähellä vesipuistoa ja purjehotellia on pienempi, ihan siisti ranta-alue.

• Hendriikka

Moi! Wild Wadi on ihan kiva pienehkö vesipuisto.Itse olen sitä mieltä,että se sopi hyvin pienemmillekin lapsille.uimavalvojia paljon,ruokapaikkoja riittävästi. Kannattaa varata mukaan rantasandaalit,sillä vesipuiston laatat olivat polttavan kuumia(masliskuussa)!Alueelta ei pääse suoraan rannalle,vaan se on suljettu alue. Mihin aikaan olette menossa Dubaihin?

• Leeviska

Dubai Marinan ranta oli aivan loistava ja koska se on tavallaan palmusaaren ja rakenteilla olevan pearlin suojassa, niin vesikin oli rannalla lämpöisempää kuin muualla...tämä siis talvikaudella...tuolta rannalta oli sitten helppo mennä rantakadun ravintoloihin syömään lounasta tms...tuosta löytynee monia youtube videoita!Jumeirah Beach parkin yleinen ranta oli mielestä kaikkein surkein ranta dubaissa...ongelmana mm.nopeasti syvenevä ranta, kovat merivirrat, samea vesi, huonot rantapalvelut jne.lisäksi kun snorklattiin toisen suomalaisen miehen kanssa, niin alle 100m päässä rannasta nähtiin 3 haita pyörimässä eikä siinä mitään verkkoa ollut haitten ja uimareitten välissä! jotkin poijut kyllä oli, jonka ulkopuolelle ei ollut lupa uida...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe