Talvikolle,joulun kunniaksi?
Saako tarjota kinkkua...
8
2178
Vastaukset
- hamsuuu
juu saa :D
- Janna
Itse en antaisi. Kinkussa on nimittäin suolaa reippaasti ja sitähän ei ole syytä syöttää hamsuille.
- Mari
Anna kinkkua mutta vain vähän! Annoin omilleni viime jouluna tosi pienet kikkareet kinkkua ja enemmän sitten terveellisempiä herkkuja. Ja riisipuurosta tykkäsivät ihan hulluna, sitäkin kannattaa kokeilla!
Nyt on vähän surkea joulu kun toinen rakas hamsu menehtyi vajaa kaksi viikkoa sitten. Onneksi elämä jatkuu kahdessa marsussa ja yhdessä talvikossa... Niin, ja jäihän mulle Siiristäkin kauniin kauniit muistot :) Uskon, että pikkuinen katselee meidän joulutouhuja pilven reunalta ja näkee sieltä myös oman kynttilänsä, jonka sytytämme jouluaattona... - hamsteriharrastaja-79
Mari kirjoitti:
Anna kinkkua mutta vain vähän! Annoin omilleni viime jouluna tosi pienet kikkareet kinkkua ja enemmän sitten terveellisempiä herkkuja. Ja riisipuurosta tykkäsivät ihan hulluna, sitäkin kannattaa kokeilla!
Nyt on vähän surkea joulu kun toinen rakas hamsu menehtyi vajaa kaksi viikkoa sitten. Onneksi elämä jatkuu kahdessa marsussa ja yhdessä talvikossa... Niin, ja jäihän mulle Siiristäkin kauniin kauniit muistot :) Uskon, että pikkuinen katselee meidän joulutouhuja pilven reunalta ja näkee sieltä myös oman kynttilänsä, jonka sytytämme jouluaattona...No ehkä voit antaa tosi pienen murun kinkkua hamsulle... Sensijaan joululaatikkoja esim. porkkana- ja perunalaatikkoa voit tarjota vaikka teelusikallisen verran :) Omani tykkäävät ainakin.
Toki tarjoa myös riisipuuroa, jos sellaista löytyy. Myöskin mantelit on monesta hamsusta herkkua, mutta niitäkin on hyvä antaa kohtuudella koska ovat aika rasvaisia. - minsu-92
Mari kirjoitti:
Nyt on vähän surkea joulu kun toinen rakas hamsu menehtyi vajaa kaksi viikkoa sitten. Onneksi elämä jatkuu kahdessa marsussa ja yhdessä talvikossa... Niin, ja jäihän mulle Siiristäkin kauniin kauniit muistot :) Uskon, että pikkuinen katselee meidän joulutouhuja pilven reunalta ja näkee sieltä myös oman kynttilänsä, jonka sytytämme jouluaattona...sä puhut tosi kauniisti sun hamsustas nyt tuli mullekki vedet silmii..
- Anonyymi
Mari kirjoitti:
Nyt on vähän surkea joulu kun toinen rakas hamsu menehtyi vajaa kaksi viikkoa sitten. Onneksi elämä jatkuu kahdessa marsussa ja yhdessä talvikossa... Niin, ja jäihän mulle Siiristäkin kauniin kauniit muistot :) Uskon, että pikkuinen katselee meidän joulutouhuja pilven reunalta ja näkee sieltä myös oman kynttilänsä, jonka sytytämme jouluaattona...Kauniisti sanottu hänelle🥰
- Anonyymi
Mari kirjoitti:
Nyt on vähän surkea joulu kun toinen rakas hamsu menehtyi vajaa kaksi viikkoa sitten. Onneksi elämä jatkuu kahdessa marsussa ja yhdessä talvikossa... Niin, ja jäihän mulle Siiristäkin kauniin kauniit muistot :) Uskon, että pikkuinen katselee meidän joulutouhuja pilven reunalta ja näkee sieltä myös oman kynttilänsä, jonka sytytämme jouluaattona...No otan kyl osaa itselläkin surullisesti kuoli 2 gerbiiliä:(
- Anniina
annoin nyt jouluna roborovskeilleni pienet hituset kinkkua, kyllä tykkäsivät! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309