Niin miksi valehtelette olevanne kestäviä, annatte tyydytyksen ym. Totuus on aina toista. Minuutti munia aina vaan.
Haluan tietää miehet
21
<50
Vastaukset
oot valinnu vääriä miehiä.
- Kunnonsessioo
No itse en ainakaan lupasi mitään jos tietäisin et laukeen parissa minuutissa. Idioottimaista valehdella, en minäkään väitä mitään mitä en ole. Tollasesta valheesta kun jää heti kiinni.Niin ja olen vaan luottanut miehen sanaan.Joo turhaan tiedän.
Kunnonsessioo kirjoitti:
No itse en ainakaan lupasi mitään jos tietäisin et laukeen parissa minuutissa. Idioottimaista valehdella, en minäkään väitä mitään mitä en ole. Tollasesta valheesta kun jää heti kiinni.Niin ja olen vaan luottanut miehen sanaan.Joo turhaan tiedän.
tainnu olla poikasia? ei aikamiehet paskaa moisesta puhu
- Kunnonsessioo
reppumies1970 kirjoitti:
tainnu olla poikasia? ei aikamiehet paskaa moisesta puhu
No kuule on kyllä ikähaitari ollu25 -50 et silleen.
Kunnonsessioo kirjoitti:
No kuule on kyllä ikähaitari ollu25 -50 et silleen.
Aika yllättävää luulis ettei aikamiehen tarvi satuilla,mutta meitähän on moneen junaan
- Kunnonsessioo
reppumies1970 kirjoitti:
Aika yllättävää luulis ettei aikamiehen tarvi satuilla,mutta meitähän on moneen junaan
No niimpä. Nyt olen sitten alkanut harkita josko kimppapanossa sais mitä haluisin. Haluan kuitenkin pelkästään miehiä, naiset ei nappaa yhtään.
Kunnonsessioo kirjoitti:
No niimpä. Nyt olen sitten alkanut harkita josko kimppapanossa sais mitä haluisin. Haluan kuitenkin pelkästään miehiä, naiset ei nappaa yhtään.
onhan sekin vaihtoehto tai sitten jatkat sopivan orin etsimistä ;)
- Kunnonsessioo
reppumies1970 kirjoitti:
onhan sekin vaihtoehto tai sitten jatkat sopivan orin etsimistä ;)
Mietin myös kun on noita kaikkia jotka parantaa miehen kestävyyttä.Eikö niitäkin voi käyttää ns.viihdekäytössä. Onko sulla esim .kokemusta noista.
Kunnonsessioo kirjoitti:
Mietin myös kun on noita kaikkia jotka parantaa miehen kestävyyttä.Eikö niitäkin voi käyttää ns.viihdekäytössä. Onko sulla esim .kokemusta noista.
No ei ollut tarvetta kokeilla joten en osaa vastata tuohon.
- Kunnonsessioo
No on täällä varmaan muitakin miehiä. Haluaisin vastauksia tohon edelliseen. Varmaan joillakin kokemuksia tosta viihdekäytöstä. Olen ainakin kuullut et jopa nuoret miehet hakeneet näitä ja....
Kunnonsessioo kirjoitti:
No on täällä varmaan muitakin miehiä. Haluaisin vastauksia tohon edelliseen. Varmaan joillakin kokemuksia tosta viihdekäytöstä. Olen ainakin kuullut et jopa nuoret miehet hakeneet näitä ja....
Onhan tääälä ja varmaan joku kertookin onko noista ollut apuja.
Annan takuun, lisätietoa klikkaamalla
- Kunnonsessioo
No mulle noita takuita on annettu ennenki juu ja varmaan tiiät, ettei nyt nappaa noi lupaukset.
Enhän mä sitä tiennyt ennen kuin kerroit, kiitos siitä. Lupaus ja toteutus ovat toki eriasia, mutta kuulun siihen marginaaliseen osaan miehiä, joka tekee sen minkä aikoo. Tietysti hyvään toteutukseen tarvitaan kiihottava partneri, mutta sehän sinä lienee olet?
- alfauroslfa
haluuksa mua alfauros reino0
msä oot alfauros mikko f
vittu,heitä akkas pellolle haluun sua. sulla paska akka.VIERAITTEN VITTU SULL E VAIN TÄRKKEE1KIITTI VITUSTI REINO0.
KRISTITTY ALFAUROS VITYSTI TOIVOOPI AKKA EI YLIOPPILAS
No ensinnäki mitä tiukempi pillu sitä nopeemmin, ja kaikki jätkät ketkä laukee nopeesti on runkannu läpi elämän ja se nopeesti laukeeminen johtuu osittain pelosta jäädä kiinni ja evoluutiosta saada homma nopeesti ohi. Mutta että saa kestää laukeemisen pitempään on monta keinoa joko opettelee runkkaamaan hitaadti ja rauhallisesti ja ainaku on laukeemassa niin lopettaa hetkeksi ja jatkaa taas siitä se aika pitenee sitten tunteihin, jotku miettii jotain muuta seksin aikana mutta se ei kannata on vaan nautinnon pilaamista ja totuuden pakenemista ja tulee aina vastaan myöhemmin muina ongelmina. Sitten on hyvä jätkillä kehittää hyvät lantiopohjan lihakset koska sillä tavalla oppii rentouttamaan ne joka kerta ku lihas sykähtää kasvaa orgasmin määrä ja senkun oppii lakkauttamaan niin kestää tunteja ja sitten sen orgasmin haluttua pääse niin sanotusti taivaaseen, sitäkin on kahenlaista voi saada välillä aivoorgasmeja ja ne oppii saaman just rauhallisella runkkaamisella tai hitaalla rakastelulla.
Mut seksin aikana, nai sitten miten vaan niin kun tietää mies tulevansa joko vaihtaa asentoa tai rupee nuolemaan pillua siinä välissä niin kesto kyky kasvaa kerta kerralta, moni ei toki voi olla antamatta himolle valtaa etteikö laukeaisi, ku se reptiili aivot toiminnassa sillon ja moni ei voi hallita niitä, tulee eläin kunnan ajoilta. Opetella voi ja pitääki ku nainen sanoo niinku asia on ettei toi homma vetele. Itekki tykkään et valehtelevat ihmiset on laiskoja totuutta vältteleviä matoja muinaisilta ajoilta. Ottakaa itteenne niskasta kii ja sanokaa niinku asia on. Ei siinä sen kummempaa. Ihan niinku yksnplus yks on kaks, kaikki toimii paremmin yhessä juttelun kautta, ja naiset elkää maatko sängyssä ku lahnat, ottakaa ilo irti miehestä ja itestänne saman aikaisesti, se tekee siitä entistä kiihottavampaa ja jaksaa meitä miehiä jatkamaan kerta kerta laukeemisen jälkeen uudelleennilman mitään taukoja. Yks hyvä toinenki taktiikkka kestämiseen onku mies on just lauennu, nainen rupeee ottaa suihin melkeimpä kymmenien sekunttien sisään niin miehen herkkyys kyky kasvaa samalla ja kestoa siihen naimiseen tulee lisää automaattisesti. Tantra seksi kertoo vielä lisääjos kiinnostaa googlata.- myönteisen.närkästynyt
Tulen aina noin minuutissa, mutta mulla on kuudestilaukeava, eli yhteensä kuusi minuuttia sexiä annan himokkaalle naiselle illassa, muille en ollenkaan olkaa ilman ja käyttäkää sauvaa kullin väsyttyä ei se valittamalla jäykisty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154