Löytyisikö Tuusulasta kaveria?

1234qwer

Olen ajatellut viettää talven saaressa vaatimattomassa pienessä mökissä. Saari sijaitsee suurella järvellä, mutta soutumatkaa sinne on vain 1-2 km. Saarella ei asu ketään.

Olen 55-vuotias leskimies, 170 cm, 70 kg, terve. Taannoin yliopistokoulutettu, mutta sillä nyt ei ole suurtakaan merkitystä. Olen kiinnostunut mm. uskonnollisista asioista. historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pelaan mm. shakkia. Luen paljon kaikenlaista. Korttipeleista ja kilpaurheilusta en ole kiinnostunut. Tykkään myös keskustella. Poltan tupakkaa.

Jos sattuisi löytymään joku hiemankin samanhenkinen viettämään talven kanssani mökillä. Terve täytyisi olla, koska jäiden takia sekä syksyllä että keväällä lienee pari kuukautta, jolloin saareen ei pääse eikä sieltä pääse pois. Talvikuukausina saaressa ei ole paljoakaan tekemistä, vain leppoisaa oleilua, mökkihöperehtimistä. Halpaa ja yksinkertaista oleilemista. Täytyy tulla toimeen sillä, mitä syksyllä saadaan saareen kuljetetuksi.

Ensisijaisesti toivoisin kaveriksi naista. Kaveriksi käy mieskin, mutta ei homomies.

Jos Sinusta tuntuu, että Sinulla olisi tilaisuus tulla, ole rohkea ja kirjoita; ehkä ensin kirjoitellaan ja tutustutaan:

smanni@luukku.com

1

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anaali.anttu.net

No morjens!

Mä lähen messiin, rahaa mul ei kyl paljoo oon.
      Mä voin antaa sulle kakkareikää, jos oot kiltti mulle.
      Maksan sit suklaareijälläni elämisen, sopiikos tää?
      Viinasta tykkään, et jos sitä voisit hommata ja kunnolla, ettei tuu tylsä talvi.
      Sä et kai ollu homostellu ennen, eli sunkin on syytä ottaa kunnon kännit, ett reikäs relaksoituu ekoilla varveilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3364
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1913
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe