Tarkoituksena ei ole lietsoa minkäänlaista epätasa-arvoa suomalaisten ja ulkomaalaisten kanssa, kiinnostaa vain tietää mikä just SUN mielestä on ne asiat miks ulkomaalaiset kiinnostaa. Ei tarvi välttämättä mitään vikoja rueta etsimään että miks suomalainen on huonompi tai päinvastoin.
Joten naiset ja miehet, antakaa tulla.
Kerran vakavasti seurustelleena ja parit deitit läpikäyneenä oon huomannu, että ajaudun aina ulkomaalaisten seuraan. Nykyään jo ihan tiedostavasti mutta aiemmin en ajatellut asiaa. Aina oli vähintään suomenruotsalainen, kun kiinnostusta oli.
Enkä nyt sano että sen ulkomaalaisuuden takia vaan kiinnostais!
Ja ennen kuin joku kerkeää pahoittaa mieltään; minulla EI ole mitään suomalaisia vastaan, voisin ihan hyvin kuvitella seurustelevani joskus ja jopa meneväni naimisiin ihan puhtaan suomalaisen kanssa, jos vaan sellainen eteen tulee.
Mikä ulkomaalaisissa viehättää?
41
413
Vastaukset
- näin_täällä
Aasialaiset on viehättäviä, heillä on kohteliaat käytöstavat ja tunnollisuutta niin opiskelussa kuin töissä. Tykkään myös niiden ruoka pöperöistä. Joku keskieurooppalainen voi olla ystävällisempi ja avoimempi kuin suomalainen. Toisaalta arvostan suomalaisten rehellisyyttä, joskin käytöstavat on silti hyvä muistaa.
- ähvätti
Rehellisyys on kyllä melko joustava käsite Aasian suunnalla. Muuten hirmu jees. Käytöstapoja saisi suomalaisella olla, varsinkin ulkomailla hävettää. Kännissä voi öristä kotimaassakin. Moni on kyllä liikaa rahan perään, mutta löytynee kaikista kansoista (mitenköhän joku alkuperäisintiaani?).
- jorezx
Kaikki vähäänkin negatiiviset arviot ulkomaalaisista on valvojana toimiva femakko katsonut oikeudekseen poistaa, No, sehän kuuluu perseennuolijan velvollisuuksiin.
- fksjlflsj
suomalaisten vahvuus on kyllä tuo rehellisyys. Aina hätkähtää kun sitä ei kohtaakaan automaattisesti ulkomaalaisten kanssa, vaan homma menee jossain määrin arvailuksi ja peliksi.. Ja mikäkö viehättää? No täytyy sanoa, että ulkonäkö (tummat yleisempiä), erilainen tausta ja kulttuurikin tekee asiasta usein mielenkiintoisen ja antaa keskustelunaiheita. Mutta mihinkään kouluttamattomaan vuohipaimeneen ei mielenkiinto sitten riittäisikään (kuten ei suomessakaan)..Eli pitää löytyä samalla tavalla sekä henkinen että fyysinen yhteys.
- comoestasta
Suomalaisten rehellisyys on tylsää! En mä halua kuulla olevani vanha ja ruma. Ulkomaalaiset on hauskoja ja joskus tosi huvittavia tosi typerine rakkauspuheineen ja se saa hyvälle tuulelle. Joskus myös fyysinen yhteys riittää. Jorelle se tosin tarkoittaa sormien ja esinahkansa välistä huteraa liittoa.
- hkllöä
comoestasta kirjoitti:
Suomalaisten rehellisyys on tylsää! En mä halua kuulla olevani vanha ja ruma. Ulkomaalaiset on hauskoja ja joskus tosi huvittavia tosi typerine rakkauspuheineen ja se saa hyvälle tuulelle. Joskus myös fyysinen yhteys riittää. Jorelle se tosin tarkoittaa sormien ja esinahkansa välistä huteraa liittoa.
Onpa lapsellinen viesti .
- ähvätti
hkllöä kirjoitti:
Miten niin? Tuossa taitaa vaan raha vaihtaa omistajaa?
- jorezx
hkllöä kirjoitti:
Taliaivolta ei voi enempää odottaa.
- norskin_nainen
Pohjoismaalaisista olen niin rakastunut norjalaisiin! Naiset ovat upeita ja pitkiä, miehet ovat isoja, vaaleita ja sinisilmäisiä. Luontokin on tehnyt tehtävänsä norjalaisten kauneudelle ja komeudelle, täällä sentään harrastetaan liikuntaa ja tunnen kuuluvani joukkoon. Suomessa kun niin paheksutaan nykyään terveellisiä elämäntapoja.
- Eräkettu
Tummat naiset on kauniita...
Sieltä löytyy niitä vähän käytettyjä enemmän.
Ei dokaa niin paljon..
Niillä kiinnostaa pohjoismaalainen kulttuuri. - Biologi_37
Naisille on biologia asettanut taipumuksen ihastua/rakastua itseä ja omaa sukua mahdollisimman vähän muistuttaviin miehiin. Tämä on luonnon tapa edistää geenien sekoittumista eri populaatioden (= rotujen ja heimojen) välillä, joka on viime kädessä välttämätöntä lajin selviytymisen kannalta. Jos naiset ihastuisivatkin päinvastoin erityisesti oman heimonsa miehiin (siis rodun puolesta isänsä kaltaisiin miehiin) niin olisimme koko ihmiskunta menehtyneet ajat sitten geneettisiin sairauksiin, koska heimojen välillä ei olisi geenien sekoittumista! Tämä on siis biologinen fakta. Ihmettelenkin miksi naisten on niin vaikea asiaa tunnustaa vaan toistellaan fraaseja "en erityisesti koskaan etsinyt ulkomaalaista kumppania, mutta sattuma ajoi tämän vierasmaalaisen miehen elämääni !" Ei tässä ole mitään peittelemisen tarvetta. Naisilla on aina ollut taipumus ihastua ulkopaikkakuntalaisiin herkemmin kuin oman kylän poikiin.
- ähvätti
Mun pitäisi siis saada ihan törkeän hyvännäköisiä naisia! Vaimo tosin olikin, mutta...
- haukotus86
Nyt herra biologia voisit täsmentää. Mistä sitten on peräisin se sanoisinko yhtälailla tyypillinen piirre nimeltä rasismi? Eikö sen taustalla nimenomaan ole oman heimon jäsenten suosiminen? Sitä paitsi on huomattavasti helpompaa ainoastaan kitkeä geneettiset taudit lääketieteellä. Ei sitä varten ole järkevää raahata ulkomaalaisia rikastuttamaan geeniperimää.
- Eräkettu
Noilla ulkkiksilla on omat geneettiset sairaudet...
Mulla erottuu poskipäät ja leuka selvästi..
En kyllä ole sisäsiittoinen..
Minua henkilökohtaisesti ei ulkomaalaiset viehätä yhtään sen enempää kuin suomalaisetkaan. Tämä johtuu ilmeisesti siitä, että olen lähes koko ikäni kierrellyt työtehtävissä eri puolilla maailmaa joten ulkomaalaisten tuoma eksotiikka on hävinnyt jo aikoja sitten.
Se että olen nykyään naimisissa kiinalaisen vaimoni kanssa ei johdu siitä että hän on ulkomaalainen, vaan siitä, että hän on erittäin rakastettava persoona että asuin Kiinassa kun häneen tutustuin.- BlaaBlaaBlaa1
siltikin päädyit avioliittoon lopulta ulkomaalaisen kanssa...joten säästä sun selitykset....
BlaaBlaaBlaa1 kirjoitti:
siltikin päädyit avioliittoon lopulta ulkomaalaisen kanssa...joten säästä sun selitykset....
Näköjään minun kirjoittamani vanha viesti johon on jo aikoja sitten kommentoitukin.
No pitänee tarkentaa sillä parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Itse olen suurimman osan aikuisiästäni viettänyt Suomen ulkopuolella työtehtävien takia mutta silti sekä ensimmäinen, että toinen vaimoni oli suomalaisia.
Tämä oli vielä silloin mahdollista, koska yksittäiset työtehtävät ulkomailla kestivät tyypillisesti vain 1 -6kk ja välillä jäi aikaa Suomessakin oleskeluun.
Molemmat avioliitot kaatuivat kuitenkin siihen, että kumpikin vaimo väsyi jatkuvaan kulkurin elämään jossa maat ja kaupungit vaihtuvat satunnaisesti ja kumpikin halusi "alkuhuuman" jälkeen asettua Suomeen asumaan.
No senhän arvaa että avioliitto ei ole kestävällä pohjalla jos puolisot asuvat pääsääntöisesti eri maissa ja tapaavat toisensa vain satunnaisesti, eli eroonhan ne molemmat päätyivät.
Aika pian viimeisen eron jälkeen alkoi Kiinan projektit ja niissä puhuttiinkin jo huomattavasti pidemmistä ajanjaksoista ja loppujen lopuksi siellä vierähti useampi vuosi.
Tuossa kiinalaisessa kaupungissa jossa asuin, oli miljoonia kiinalaisia naisia ympärillä mutta tietääkseni ei yhtään naimatonta suomalaisnaista, joten kansalaisuuden pohjalta vaihtoehdot oli olemattomat.
Eikös ole myös huomattavasti todennäkoisempää että alkaa seurustelemaan sellaisen henkilön kanssa joka asuu samassa maassa / samalla paikkakunnalla, kuin että epätoivoisesti yrittäisi muutaman viikon lomareissulla Suomeen löytää suomalaista puolisoa pelkästään sillä perusteella että hänellä on sama kansalaisuus kuin itsellä?
Ja kuka oikeastaan on ulkomaalainen? Pitää siteerata tässä vaimoni nuorinta tyttöä kun muutimme Suomeen:
Kun hän ensimmäisen kerran soitti mummolleen Kiinaan, hän kertoi puhelimessa että " tämä on tosi kumma maa - Täällä melkein kaikki ihmiset on ulkomaalaisia".
Tämä mielikuva oli hänellä tietysti siksi, koska hänelle oli Kiinassa kerrottu että ihmiset jotka eivät näytä kiinalaisilta, ovat todennäköisesti ulkomaalaisia.
- jklllllllllllllllll
Ulkomaalaistaustaisissa ei viehätä mikään. Suomaliset kommarit viehättää vielä vähemmän.Joten eniten viehättää häipyä tästä kommunistivaltiosta muualle lopullisesti.Kiitos ja näkemiin.
- Eräkettu
Ovat naisellisempia..
Tyylitajua löytyy.
Terveemmät elämäntavat.
Yleensä paremman näkösiä..- Eräkettu
Eivät rupsahda 25veenä.
- ChinaDragon
Mikä ulkomaalaisissa viehättää?
No ei viehätä oikein mikään jos on ollut pitkään ulkomailla. Uskoisin erilaisuuden viehättävän niitä joilla ei ole paljon kokemusta ulkomailla asumisesta.
Jokaisesta maasta voi löytää hyviä ihmisiä mutta kokemuksesta voin sanoa niiden olevan aika harvassa maasta riippumatta.
Kysymys on varmasti siitä mitä ihminen elämäänsä hakee. Seikkailunhaluiset eivät paljon edes ajattele. Usein haksahtaa kokemuksiin joista jää myös niitä ikäviä muistoja.
Iän kertyessä haluaa jo etsiä tasapainoista kumppania ja sellaisen voi todella löytää myös ulkomailta. Yksi asia on hyvin tärkeä. Kysykää itseltänne voisitteko asua ihastuksen omassa maassa. Jos vastaus on ei niin todennäköisesti ette sovi toisillenne.
Kulttuurilliset erot painavat suhdetta vaikka haluaisi olla ymmärtäväinen.
Tuosta syystä itseäni kiehtoo kulttuurit joissa ei ole voimakasta uskonnollista vivahdetta. Aasiasta löytää harmoniaa, uskontoa ei tuoda esille tai sitä ei pidetä tärkeänä asiana ihmiselämää.
Ulkomaalaisissa kiehtoo sama mitä ulkomaissa, niihin haluaa tutustua. Yleensä maat ja niiden kansalaiset ovat yhtä haukuttelevia kohteita. Nyt sitten kysymään mihin maahan haluaisitte tutustua ja miksi. Kiina oli itselleni tuntematon vanha maa joka kiinnosti. Ei siis ihme jos alkuhämmennyksen jälkeen tottui myös maan kansalaisiin ja maahan tutustuminen syveni vasta suhteen myötä.
Ulkomaalaiseen kohdistuvassa mielenkiinnossa voi olla samaa mitä lomamatkassa... - VOISAATANASENTÄÄN
Ei sitten niin yhtään mikään. Aloittajalla on nimenomaan tarkoituksena asettaa vastakkain suomalainen ja ulkomaalainen, että saa tappelun aikaiseksi täällä mutiaisten ihannoijien kanssa vst suomalainen. Rättipäitä on nurkat väärällään ja lisää tulee, neiti on hyvä ja aloittaa kierroksensa lähimmästä vastaanottokeskuksesta. On vara mistä valita
- vaaleehius
Suomalainen nainen ihastuu matuun ja alkaa serustella, mutta sitten toteaa että ei tämä niin ihanaa olekaan, ja päästä eroon mutta sepä ei olekkaan niin helppoo, näyttöjä löytyy ympäri suomee, ei matumies ymmärä että hänet jätetään, esimerkki porista kuinka nuoren tytön kävi, ja vähän muuvaltakin suomesta, kun sillä ulkonäyllä ei tässä maalimassa pitkälle potkitta, vaikka nuoret suomalais naiset näin olettaa,
- kivikora
Miksei minun kirjotusta julkaistu, perkele, kerroin totuuksia näistä matuäijistä, johin jotkut suomalaisnaiset ihastuu , miten siinä lopuksi käy saatana.
- erotismus
Mua ainakin viehättää ulkomaalaisissa naisissa naisellisuus. Suomessa eläneelle mihin tahansa muuhun maahan meneminen aiheuttaa tunteen, että tänne haluan jäädä.
- Eräkettu
Ulkomaalaiset naiset on pienempiä, naisellisempia ja tumma hiuksisia...
Huolehtii ulkonäöstään enemmän. - JustaAFeeling
Ulkomaalaisten naisten kanssa on ollut helpompi keskustella kuin suomalaisten.
Thaimaa, Unkari, Venäjä. Noista maista alkuperältään olevien naisten kanssa olen viimeksi keskustellut. Kaikki olen tavannut Suomessa ja kaikki asuvat Suomessa. Luulen, että omalla kohdallani olen tavannut ulkomaalaissyntyisiä naisia, ketkä ovat olleen kiinnostuneita ihmisistä. Keskustelu on ollut vuorovaikutteista.
Suomalaisten naisten kanssa olen usein huomannut, että välillämme on jonkinlainen verho avoimuuden tiellä. Olen kokenut, että minun on otettava keskustelussa vetäjän rooli, jossa en ole parhaimmillani. Jostain syystä on ollut vain vaikeampi löytää yhteistä säveltä.
En ole ymmärtääkseni surkea keskustelija, mutta tähän mennessä ulkomaalaiset naiset ovat jostain syystä vain auttaneet omalta osaltaan dialogia ja vuorovaikutusta eteenpäin. Minusta tuntuu, että he haluavat katsoa herkemmin ihmisen pintaa syvemmälle ja ovat myös valmiita tutustumaan ihmiseen paremmin. Jostain syystä suomalaisten naisten kanssa jää yleensä (ei aina) tunne, että minun täytyisi olla se joka vie asioita eteenpäin tai että he eivät ole niin kiinnostuneita siitä millainen oikeasti olen.- ulkkiksennainen
Olen ulkomaalaisen miehen (aussi) kanssa seurustellut jo viisi vuotta. Paljon helpompaa noin yleensäkin keskustella ulkomaalaisten miesten kanssa kuin suomalaisten. Yleensä ovat hyviä kuuntelijoita, keskustelijoita ja ovat kiinnostuneita ihmisistä ja ovat myös avoimempia ja iloisempia kuin suomalaiset miehet. Miesystäväni ottaa huomioon minut paremmin kuin suomalaiset miesystäväni aiemmin. Suomalaiset miehet monesti avautuvat vain kännissä mikä on tosi harmillista.
- Eräkettu
Mikähän siinä on että Suomesta ei löydy yhtäkään milffiä?
Johtuskohan siitä että on niin kännisen lutkan elämäntavat sillon nuorempana että sitä on ihan rupsahtanu jo 30vee... - Rakkausvoittaa1
Ens viikonloppuna, Maailma on taas Kylässä
Suunnatkaahan askeleenne ensi viikonloppuna Kaisaniemen puistoon ja Rautatientorille. Siellä on taatusti värikäs ja vilkas meininki. <33 - Tummatapinat
Internettiin ladattu video shokeeraa. Videossa 33 miestä raiskaa vain 16-vuotiasta tyttöä Rio de Janeirossa, Brasiliassa. Videon on julkaissut yksi raiskaajista ja mukana raiskaamassa oli myös tytön oma poikaystävä.
Video poistettiin, mutta BBC:n mukaan videolle tulleisiin kommentteihin ehti kertyä hyväksyntää ja puolusteltiin raiskausta sillä, että tyttö oli humalassa.
Brasiliassa on ehtinyt jo syttyä keskustelu raiskaukset sallivasta kulttuurista. Raiskauksen uhriksi joutunut 16-vuotias tyttö on kertonut olevansa kiitollinen saamastaan tuesta. BBC:n mukaan tyttö kertoi pelänneensä joutuvansa itse tuomituksi. Monet raiskaustapauksista jäävät ilmoittamatta juuri naisten syyllisyyden tunteen takia.- brasiliassa
Sellaista Brasiliassa. Mitäs palstan rasistipelle nyt sanoo?
- Raaka__Watson
brasiliassa kirjoitti:
Sellaista Brasiliassa. Mitäs palstan rasistipelle nyt sanoo?
En tiedä mitä rasistipelle sanoo mutta voin kertoa että totuus oli hieman eri. Gimmalla oli tapana hengailla faveloissa ja osallistua ryhmäseksi sessioihin.
Ilmeisesti kyseessä on tällainen tapahtuma mikä sitten lähti lapasesta.
Viina ja huumeet olivat/ovat tytön elämässä arkipäivää. Sen lisäksi sillä on kolme vuotias lapsi. Se on 16 vuotias ja elämä on ohi.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358