Aikooko hallitus laatia valmiussuunnitelmat tyhjien kesämökkien ja asuntojen varaamisesta
maahanmuuttajien käyttöön mikäli tulijoiden määrä ylittää 200000 henkeä.....
Suomessa oli vuoden 2011 lopulla kaikkiaan 492 700 kesämökkiä. Lukumääräisesti eniten kesämökkejä vuonna 2011 oli Paraisten kunnassa, yhteensä yli 8 000 mökkiä. Seuraavaksi eniten mökkejä oli Hämeenlinnassa, Kouvolassa, Salossa, Kuopiossa, Kuusamossa ja Raaseporissa, joissa kunnan mökkikantaan kuului yli 6 000 kesämökkiä. Kuntaliitosten myötä monet perinteiset mökkikunnat häviävät kartalta tai yhdistyvät entistä suurempien mökkikuntien kanssa. Monien kaupunkimaisten kuntien mökkimäärät kuvaavat enemmänkin seudullisen kesäasutuksen määrää kuin itse kaupunkialueen mökkejä.
VARAA KESÄMÖKKISI MAAHANMUUTTAJALLE
3
99
Vastaukset
- Myy_sielu_somalille
Muuta sinä lumihankeen ja anna asuntosi jollekin raiskaajalle, v1ttu mikä idiootti olet.
- vuosientaakka
Hätämajoitus tuli jäädäkseen
Hätämajoitus tuli jäädäkseen
Forssan kaupungin järjestämä infotilaisuus turvapaikanhakijoiden hätämajoitukseen liittyen veti valtuustosalin lähes täyteen kiinnostuneita.
Tilaisuuden alussa kaupunginjohtaja Sami Sulkko kertoi sen uutisen, jota moni oli odottanutkin.
- Tänään selvisi keskusteluissa maahanmuuttoviraston henkilökunnan kanssa, että hätämajoitus Forssassa ei jää neljään kuukauteen, vaan se kestää useita vuosia. Arvio on, että 30 000 turvapaikanhakijaa tänä vuonna menee nopeasti rikki. Rantasipissä on nyt noin 250, ja sinne ollaan ottamassa yhteensä 300 turvapaikanhakijaa, Sulkko kertoi.
Lue lisää perjantain Forssan Lehdestä. - meiltähäntämäkäy
mökkisi annetaan kohta mamulle pakkolailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707