Kerron vähän asioita. Mä kärsin masennuksesta. Viiltelen ja karkailen.
Nyt haluaisin vain kertoa karkaamisesta. Jos karkaan monesti ja joutuu poliisin kanssa tekemisiin, niin siihen jää helposti koukkuun. Ja aina kun sattuu ahdistus kohtauksen haluat karata. Sama juttu viiltelyllä. Jäin siihen vähän koukkuun. Kertokaa tänne kaikki huolet. Minä en pysty kertomaan mitään hoitajille tai poliiseille.. menen vain mykäksi enkä voi puhua. Olen vasta 12v. Tyttö.
Kerro tänne murheesi
Ahdistus, masennus ja karkailu
4
<50
Vastaukset
- kaakao00
Jis kirjottasit asiat mitkä sua ahdistaa paperille
- Hertta345
En halu kertoa niitä tänne
- nanneliina
Olet lapsi vielä saatko omalta perheeltäsi tukea?Mikä sinut saa karkaamaan kotoa,onko sielä huono olla?
Voi Hertta pieni
Olen samaa mieltä Nanneliinan kanssa ja kysyn samaa. Millaiset ovat suhteesi vanhempiisi? Olet vielä pikku tyttönen, tarvitset rakastavan äidin ja iskän syliä. Ymmärsin, että sinun on paha olla kotona jos kerran haluat karata. En tiedä oletko saanut apua ja jos niin millaista.
Kunpa rohkaisisit nyt itsesi ja menisit juttelemaan kouluterkkarille. Ennen kuin tilanne pääsee tuosta pahenemaan. Sinun ei tarvitse olla masentunut ja viillellä ja karkailla loppuelämääsi. On mahdollista saada apua. Kouluterkkarilla on vaitiolovelvollisuus. Jos sinun on vaikea puhua, kirjoita mieltäsi painavat asiat vaikka paperille ja anna se hänelle.
Olet hieno nuori tyttö kun uskalsit kirjoittaa tänne. Se on ensimmäinen askel. Ota nyt rohkeasti seuraava askel ja mene heti huomenna puhumaan asioistasi. Olet ansainnut sen, että elämäsi ei ole vain masennusta ja karkailua, vaan sinun olisi hyvä olla. Olet ansainnut olla iloinen ja huoleton nuori tyttö.
Lämmöllä,
Pappi Elisabet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748