Tulipa taas tälläinenkin hassu ajatus mieleen, kun kuitenkin nössö kerhoilla esim. vapaa muurareillakin on oma "koodisto" tunnistusta varten, niin miksei sitten tälläisen legendaarisen SinkkuPalstan väelläkin voisi olla...... ;D
Eli jos mielenkiintoa ja huumoria löytyy, niin eikun kehittelemään merkkejä, sanoja/sanontoja yms., joilla tunnistaa IRL elämässä jonkun kuka on viettänyt aikaansa joskus palstalla......toki toisin kuin säälittävät muurarit, niin täällä kaikkihan on saman arvoisia, joten emme tarvitse mitään "arvon" osoitus merkkejä/eleitä, vaan vain tunnistamiseen tarkoitettuja signaaleja, jolloin voi vaikka testata jotain, jos epäilee hänen viettäneen palstalla aikaa ja muutenkin satunnaisiin kohtaamisiin soveltuvia signaaleja.....
Eipähän siinä tarvitse jäädä edes itseään esittelemään sen enempää jos ei halua tai ei tunne siihen olevan sen enempää tarvetta, vaan saahan siinä hymyn suupieliin, kun huomaa jonkun "randomin" tietävän palstatotuuksista yms., joita palstalla käsitellään.
Tietenkin olisi hyvä, että ne olisivat korrekteja, eli ei mitään törkeyksiä ainakaan niin, että niitä sellaiseksi huomaisi, jos ei ole palstalla oleillut.......mutta huumoria toki saa olla....
Esim. Toinen sanoo sopivassa tilanteessa "kuka sut omistaa" ja toinen vastaa siihen "korkkaaja"..... ;D
SinkkuPalstan koodisto IRL tunnistamiseen!
3
<50
Vastaukset
....toki, ettei tule rajoitettua luovuutta yms. asioita, niin voi kehittää ihan mielikuvituksen mukaan palstasta irrallisia signaaleja, vain mielikuvitus on rajana,
- PilluasaamatonluuseriATM
Ätminhän tunnistaa jo rumasta naamasta ei siihen koodeja tarvitse.
- Ex------PUA
Luulen että jo siinä on koodia kyllin, jos joku puhuu palstajargonia.
Se vaan, että taitaa tämä kööri olla niin levällään että pelkoa tuskin on tapaamisesta, vaikka näin pieni maa onkin kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047