Ei talleta historiatietojen asetuksia eli ei mitään historiatietoja ja kun aukaisee niin lukee valitut historiatiedot. Siis kuinka saan pysymään ei mitään historiatietoja?
Firefox historiatiedot
2
127
Vastaukset
Asetukset --> tietosuoja --> historiatiedot --> "firefox säilyttää" tiputusvalikosta "ei mitään historiatietoja", jonka jälkeen selain pyytää uudelleenkäynnistystä, pitäis sen jälkeen olla muistissa kunnes vaihdat asetuksen uudestaan. Päivitä selain jos ei toimi. Ja jos on uusin version niin sitten en tiedä : )
- Varpusraukka
Ei ole onnistunut minulla version vaihdon jälkeen. Lasahti uusi kone heti ja on nyt saksassa kun oli kuulemma päivityspaketeissa pukkeja.Paskan marjat muuta kuin 8 värkätty ja bios ja muu ei passanut yhteen. Linuxissa näyttää toimivan kun otin 7v vanhan varakoneeksi korjauksen ajaksi ja on ainakin puolet nopeampi eikä mitään ylimääräistä. Se fx sivu näytti olevan siellä ja sf version sai ladattua mutta aina tulee kuten sinulla. En saanut pois ja ei poista historiatietoja suljettaessa vaikka niin on määritelty. Olen hoitanut asian ccleanerilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096