Haluan kiittää järjestävää tahoa. Kaikki oli hyvin suunniteltu ja tapahtuma sujui hyvin ja jouhevasti.
Ainoa miinusmerkki menee sille mustan uros lappis pennun omistajalle, joka päästi koiransa hyökkäämään koirani kimppuun. Onneksi minulla on silmät selässä niin sain viimehetkellä vedettyä koirani suojaan hyökkäykseltä niin että lappis sai otteen vain karvoista.
Hyviin tapoihin olisi kuulunut kysyä että miten kävi ja ainakin sanoa se pieni viaton sana anteeksi eikä suinkaan katsoa minua kuin syy olisi ollut meissä.
Jos ja kun tämä viesti saavuttaan tämän kyseisen lappiksen omistajan niin pyydän kiinnittämään huomiota koiran agressiivisuuteen sillä hetken päästä voi olla myöhäistä, niin ja jatkossa kannattaa ehkä sanoa se pieni sana. Anteeksi!
Toivon vain että omalle koiralleni ei hyökkäyksestä jäänyt mitään hampaankoloon, hän kun on ollut tähän asti kaikkien kaveri. <3
Match show kokemäellä 20.9.2015
Huolestunut74
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106