APUA ompelukoneen valintaan!

N26

Olen ostamassa itselleni ompelukonetta ja nyt tarvitsisin hieman neuvoja sen valinnassa. Mistä tunnistaa hyvän ompelukoneen, mitä merkkejä suosittelette? Perustoiminnot pitäisi olla ja kestävä ja helppokäyttöinen! Missä hinnoissa hyvät peruskoneet likkuu?

6

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin, millaiselle käyttäjälle se on tulossa, mitä ompelet? Toiseksi, jos minulta kysytään, osta yläsyötöllinen Pfaff, varsinkin jos pitkäikäisen koneen haluat, jolla ompelet venepressuista hienoimpaan silkkiin. Mutta toki kaikki johtavat merkit ok: Husqvarna Viking, Pfaff, Bernina ja Brother. Ja muista koeommella se hyvin ennenkuin päätät mitä otat!!Nämä koneet liikkuvat varmastikin siellä 700€ hujakoilla ja vähän yli. Ja muuten: Elektronista älä osta jos tyydyt manuaaliseen napinläpeen ja yhteen malliin, etkä halua juurikaan koristeompeleita.

• mulla on

Mulla on itsellä Pfaff, mutta mua korpeaa se, ettei siinä ole vapaata tikin pituuden ja leveyden säätöä. Pari kertaa se on ollut rikki, mutta huollolla on selvitty. Siinä on kaksoissyöttö, se on tosi hyvä toiminto ja muuten kone on yksinkertainen käyttää.

Äidillä on kohta 40 vuotta vanha Elna, ja aina on toiminut ja on hyvä kone, kaikki kotkotukset toimii. Semmosen ostaisin, jos nyt saisin valita. Mutta sulle neuvoksi vain se, että kokeile kunnolla, hartaasti ja pitkään. Se on ainut tapa selvittää, mikä sopii sun tarpeisiisi.

• leenut

osta ainakin kunnollinen,,,,älä noita lildn muovikoneita....mikäs se onkaan pfaffinn rinnakkaismerkki.....esimerkki edullisista ok koneista, mutta yläsyöttöinen pfaff on hyvä.

• Sinnukka

Itselläni on ollut Bernina jo lähes 30 vuotta, eikä kertaakaan ole ollut mitään korjattavaa, lampun vaihtoja lukuunottamatta. Toimii kuin enkeli. Suosittelen, laatumerkki ja hyvä.

• nelli
        Sinnukka kirjoitti:

Itselläni on ollut Bernina jo lähes 30 vuotta, eikä kertaakaan ole ollut mitään korjattavaa, lampun vaihtoja lukuunottamatta. Toimii kuin enkeli. Suosittelen, laatumerkki ja hyvä.

Mulla on n. 5 v vanha Husqvarna. Muuten hyvä valinta, mutta paininjalka toimii ja ei toimi. Pitäisi vaihtaa, mutta maksaa. Kyllä sen kanssa on oppinu elämään. Napakka painallus vaan ja ei lapsii koneelle. Harmi.

• Typerys123

Kertokaas mitä se yläsyötöllinen ihan käytännössä tarkoittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe