Hei,
Kesäisin suihkuseinän (ulkoseinää vasten) alimmat laatat tummuvat ja ovat ilmeisesti kosteat. Toisen suihkuseinän (saunaa vasten) laatat eivät ole tummuneet. Kesällä lattialämmitys ei taida olla päällä, koska ilmeisesti säätyy automaattisesti. Talvella laatoista häviää tumma väri. Talvella lattialämmitys on selvästi päällä.
Isännöitsijälle lähetin kuvat tummista laatoista. Isännöitsijän mukaan asia on todennäköisesti vain kosmeettinen haitta, koska ei ole näyttöä, että vesieristys olisi viallinen. Taloyhtiöllä ei ole kiinnostusta selvittää asiaa enempää. Isännöitsijä arveli, että laattojen saumaus on lattiarajassa liian tiivis ja vaalea laatta kostuessaan näyttää tummalta. Lattialämmitys sitten kuivattaa laatat talven aikana.
Taloyhtiö on 5 v vanha. Laatan takana on käsittääkseni harkkoseinä. Koputtelin alarivin laattoja ja ne oli kiinni. Ylempänä oli yksi kopo laatta.
Mitä kannattaisi tehdä? Onko syytä huoleen?
Kylpyhuoneen laatat tummuvat
3
126
Vastaukset
- Meillä_asiat_kunnossa
On syytä huoleen. Talossanne on rakennusaikainen takuu voimassa 10 v. Kyllä isännöitsijän pitää ottaa rakennuttajaan yhteyttä. Keskustele asiasta hallituksen jäsenten kanssa. Sen jälkeen yhtiökokous pystyyn, jos isännöitsijä ei muuten tokene. Tänä päivänä on kyllä ammattitaitoisia isännöitsijöitä, joten eiköhän hän lähde vähemmälläkin asiaa hoitamaan.
- jdshfjkshf
Kosteuskartoittaja paikalle selvittämään tilannetta. Todennäköisesti itse laatta niin huokoinen ja katkaistu että kastuu. Ei yleensä syytä huoleen.
- 1-1-1
Muutama homekoirakin olis paikallaan.
Voi olla seinän peseminenkin ajankohtainen. Tuo kans auttaa, jos siirtää sängyn siihen viereen ja pitää tiiviisti silmällä.
Joko trollaat tai olet muuten titityy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707