Sytyttää joskus tuon moottorin häiriövalon ja diagnosi oli kuulemma että jakoketju hieman venynyt. Paljonko tälläiseen 2.0 koneeseen maksaa koko sarja? Kattelin netistä, mutta eipä oikein antanut tietoja 2.0 moottorilla? Onko tuo jakoremppa kovakin homma jos vertaa esim jakohihnan vaihtoon samaisessa autossa? Voiko ketju muka venyä jo 190tkm ajomäärällä?
Nissan Primera P12 2.0 -03 jakoketju
3
2518
Vastaukset
- seonvainkarvanverran
On se kankeempi vaihtaa kuin kumihihna ja arvokkaampi! Paska laatuset ketjut on venyvää mallia! Mutta eihän tuo ajoa haittaa, kovaa ajoa vain, kohta laukee loota kumminkin!
- ketting
On se heikko kohta primerassa. On jopa 100tkm ajetusta katkennut ketju. Itse olen pari kolme ketjua vaihtanut. Pakoputken etuosa irti, öljypohja, vesipumppu, käyttöhihnat, jakopään koppa pois. Voi olla jotain muutakin purettavaa. Osat kustantaa 140-200€. Hyvä asentajakin viettää päivän tuossa puuhassa. Merkkihuolto pyytää tuosta hunajaa.
- ketting
Onko venttiilikoppa avattu ja kiristimestä todettu että vika on ketjussa? Jos kiristimen mäntä on liian ulkona se on merkki venyneestä ketjusta. Vikakoodi kampiakselin tai nokka akselin asentotunnistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846