Mistä johtuu? Sisuskalut hajoamassa vai mitä on? Kauhean voimakas paskanhaju krapulassa ja sitä kestää päiviä
Paskan haju krapulassa
10
2162
Vastaukset
- haimievaanmaksan
haisiemaksanvaivan
- sternbach
Maksa ei tallöin metaboloi kunnolla ja silloin kehon nesteet pyrkivat epanormaalia tieta ulos. Se aiheuttaa sen pahan hajun. Maksa on hajoamassa, mutta täydellisella alkoholittomuulella voi kaikki viela korjaantua ennalleen.
- Anonyymi
Mulla on maksa ollut hajuamassa 70 vuotta, koska hajustuu lopulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on maksa ollut hajuamassa 70 vuotta, koska hajustuu lopulta!
Lopullinen hajustuminen tapahtuu 77 vuotiaana
Voit vapaasti haista vielä 7 vuotta,
Ennenkuin mätänet
- Eikiitosmyrkkyä
Mulla ainakin krapulaulosteessa voimakas, tunnistettava asetaldihydin lemu. Myrkkyä. Loppui alkoholinkäyttö.
- Anonyymi
Olet siis kuollut?
- Anonyymi
Maksa on hajoamassa ja syöpä leviää myös paksusuolen.
Elimistön pettäessä alkaa paska haista.
Sisupastilli perseessäs voi hieman auttaa. - Anonyymi
Vaihda puhtaat alushousut kun käsien tutina vähentyy, vanhat vauhtiviirut siellä haisoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210