olen 26 vuotias avioliitossa oleva nainen Tampereelta joka kaipaisi uusia ystäviä elämääni. En etsi parisuhdetta . Jos ystävä löytyisi niin olisi mukavaa tavatakkin joskus. Olen hieman ujo aluksi mutta kun tutustuu niin sitten ujous helpottaa. Jos tuntuu et kiinnostaisi olla ystävä niin kirjoitte sähköpostiin pmarjamaki@gmail.com
pitkäaikaista ystävää
4
106
Vastaukset
- Mimosagirl85
Tahtoisin löytää myös luotettavan ystävän, kun kaikki tuntuu valehtelevan ja olevan ihan kusipäitä..
- hernönjöenösj
Kukahan jauhaa ihan vitusti paskaa ja keksii sieltä pikkusekopäästänsä jos jonkinmoista tarinaa? Miksiköhän ei sitten löydy niitä kavereita? Joskus kannattaa ihan katsoa peiliinkin ja miettiä mitä kaikkea paskaa valetta sitä keksiikään!
- kuolleistaherännyt
Ei kannata todellakaan kirjoittaa tuolle henkilölle, hänen puheissaan ilmeisesti kuolleet voivat herätä henkiin. Kun välillä joku hänen sukulainen muka oli kuollut ja välillä elossa!
- houruinhoitola
Mistähän ne houruinhoidokit aikanaan löysivät kavereita? Pöpilästä vai pöpölästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170