De borde kanske satsa på att skriva sagor istället.SFP tänker inte byta namn,Haglund förblir som partiordförande och svenska språket är inte på väg att dö ut.
Här är otroligt många med livlig fantasi.
6
<50
Vastaukset
- 3113w
Inte ens Dragsvik bli mottagning för asylsökande.
Ubåt i sikt. Iik. Hysteria och politisk barnslighet och fula ljugande är era svagheter åtminstone. Att ni är alltid glada och avrustade med mycket pengar (men vems) är roligt och bra bileet (som husu ! har bevittnat)
- jobbarpåbutik
Jag brukar åtminstone använda min ärligt förtjänade lön ?Vilka pengar använder du ?Jo,glad är jag också,jag har tak över huvudet,mat och inga större krämpor för tillfället,snart skall jag få ett nytt barnbarn,mycket att glädjas åt.
- underligt
jobbarpåbutik kirjoitti:
Jag brukar åtminstone använda min ärligt förtjänade lön ?Vilka pengar använder du ?Jo,glad är jag också,jag har tak över huvudet,mat och inga större krämpor för tillfället,snart skall jag få ett nytt barnbarn,mycket att glädjas åt.
Jag vet många finskspråkiga som bara lyfter understöd år efter år ,ändå är de alltid sura och besvikna.
- kronisksjukdom
underligt kirjoitti:
Jag vet många finskspråkiga som bara lyfter understöd år efter år ,ändå är de alltid sura och besvikna.
Nätfennorna föds med en negativkromoson.
kronisksjukdom kirjoitti:
Nätfennorna föds med en negativkromoson.
svårt att förstå ? jag är inte negativ men det finns (också) mycket annat i livet än forcerad gladhet men inget ont med den. chilla nu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.41416168Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1352546- 941936
- 841795
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461377- 981275
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341200Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2861196Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831169Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211133