Onko kukaan kokenut?
Uskotteko telepatiaan?
28
<50
Vastaukset
- sanonpahanvaan
Uskon ja joulupukkiin myös ja siihen, että joku oikeasti välittää
- nainenjotaeiunohda
Olen kokenut vain rakkauden Peggyyn
- Tölöpätiää
Uskon.
T. J. Karjalainen - telepatiaabiisi
oli lempibiisini joskus 90-luvulla. <3
- oiniitäaikoja
kuuntelin biisiä sata kertaa peräkkäin ja haaveilin sillisesta ihastuksestani. :D
- pitiollanäin
oiniitäaikoja kirjoitti:
kuuntelin biisiä sata kertaa peräkkäin ja haaveilin sillisesta ihastuksestani. :D
silloisesta..
- lipslipslips
freudilainen lipsahdus :D
- enoleollutmukana
En ole kokenut, koskaan. Muiden ihmisten kokemuksia en kiellä.
- hyväjuttu12
Minä uskon. Olen oikeasti kokenut sen, monesti. Kaikkien kanssa se ei toimi, joidenkin kanssa toimii joskus.
- uskonkyllä
koska muutaman ihmisen kanssa sitä kokenut.
Uskon kyllä.<3
- Justmemory
Kyllä monesti. Mutta voimakkaimmin erään Parhaan ja 'paskimman' työparin kanssa...
- tai-toka-rissut
Lapsena olin aika noita ja vanhemmat ihmettelivät monta kertaa.
- Uskontelepatiaan
Hänen kanssaan on toiminut.
En usko.
- Mulkkuaaa
Usko ja koen 24/7 erään IHANAN ja SEKSYN MIEHEN kanssa...toivosin vaan jo et päästäs niihin TOSITOIMIIN :) :) :) !!!
- Eksynytpibibää
En usko. Pelkkää mielikuvitusta ja oman hengen tuotetta. Aina voi luulotella. Hulluutta se on, hulluutta.
Kyllä uskon, koska minulla on ollut monta telepaattista kokemusta.
Viimeisin kokemus oli 2 kuukautta sitten kaupassa yhden naisen kohdatessani.
Ja on ollut jänniä yhteensattumia, yhtäaikaisuuksia.
Ajattelin yhtä miestä ja toivoin mielessäni että kohtaisin hänet ja niin kävi seuraavana päivänä , hän käveli suoraa eteeni kuin puusta pudonnut omena ;D- Taajuudesta
Erikoinen taajuus. Ei voi puhua siitä paljon, koska on niin outo juttu. Kaikenlaista kokenut.
- aurinkoistahuomenta
Halusin vain toivottaa hyvät huomenet ja toivoa että muillakin on tänään hyvä päivä. joku päivä hän pelastaa nuoren naisen haaksirikosta ja rakastuu tähän.
- palstaatehokkaampikeino
Kyllä se on ihan olemassaoleva asia. Mitä hyötyä siitä on, en tiedä. Asiat joutuu kuitenkin loppuviimeksi varmistamaan puhumalla.
- EnTodellisessaElämässä
Jollain fiktion tasolla.
- selviskö
Kyllä samaan aikaan ajateltu samaa asiaa joka onTapahtunut Toisiaamme näkemättä samalla hetkellä.
- muaeioletelepaatattu
Uskon että semmonen on olemassa. Itse en ole kokenut, vaikka monenmoisia tunteita ollut. Minulla kaikki perustuu mielikuvitukseen. En kuitenkaan ole tuo aloittaja jolla myös rikas mielikuvitus, itse en tee aloituksia - ei oo asiaa, mutta tulee joskus kommentoitua muitten aloituksia.
Olispa oikeesti aika hauskaa jos voisi todeta telepaattisen yhteyden ihan oikeasti. - Kaukopaatti
En uskonut siihen, mutta työkaverin kanssa ollaan niin tarkasti samalla aaltopituudella, että kyllä se vähän telepatialta tuntuu.
- uskonkyllä
televalvontaan.
- velivenäläinen
samoin!
- ennenjokapäivä
kyllä uskon ,useesti olemme oleet yhtäaikaa täällä,kaipailemassa toisiamme,milloin nähtäisiin ,nytkin toivon että jo huomenna nähtäisiin ..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481