Mulla on ollut viimeisen parin vuoden aikana ollut tosi kovaa väsymystä, odotan aina että päivä olisi ohi että pääsisi nukkumaan. Muös oppimisvaikeuksia, numerot ovat laskekeet, koska mikään ei jää päähän millään. Lisäksi hirveä kömpelyys, esim. portaiden kiipeämisessä tai tavaroiden kantamisessa pitää keskittyä, ettei kompastu/pudota tavaroita. Sorminäppäryys on ihan olematon, kaikki käsityötunnit ovat olleet helvettiä, kun puikot eivät pysy käsissä. Lisäksi silloin tällöin puutumista käsissä, jaloissa ja sormissa. Oireena on myös painonnousu, minkä takia epäiltiin kilpirauhasen vajaatoimintaa. Äkillisiä huimauskohtauksia on myös. Lisäksi myös saamattomuutta, masentuneisuutta, koska ei ole kavereita. Olen kömpelö, laiska ja saamaton hylkiö koulussa. Kaikki oireet viittaavat MS-tautiin!!! Olen 14-vuotias tyttö, 15 loppuvuodesta. Onko minulla siis kyseinen tauti??
Onko minulla MS-tauti?
Epätoivoinen1
2
186
Vastaukset
- Epätoivoinen1
Niin, myös sanojen sekoilu ja puheen puuroutuminen on ollut oireena.
- jallumari
Kokeile jättää ruokavaliösta pois hiilarit auttaa moneen vaivaan
vähenn ainakin paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269