No lähdetääs liikkeelle siitä et mikäli haluaisin bilettää ja löytää ilmaisen naisen Helsingistä niin ei onnaa.
Olen 45-v pitkähkö siisti ja ikäisekseni sportti mies ja en ole viinan vietävissä.
No otetaas esim menisin vaikka Storyvilleen tms paikkaan jossa sanotaan olevan kuumia naisia.
Mikäli olisin britti tai vielä paremmin jenkki puhuen leveää amerikan englantia siis tässä samassa kuoressa jossa nyt olen suksee olisi taattu.
En viitsinyt keskittyä oikein kirjoitukseen kun väsyttää joten älkää taketuko siihen,mutta mitäpä sanotte miehet että naiset onko asiassa peräääääää.
No kyllä se taitaa olla mahdotonta.
4
121
Vastaukset
- Iliman
Eli asia on naulankantaan,kun ei tule kommentoja.
Noin mullakin meni muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, kun aikoinaan halusin ns. iskeä naisen ihan jopa seurustelumielessä. Silloin kun en yritä mitään, niin naisia vaan ilmestyy. Liika yrittäminen ei toimi tässä lajissa, ei ainakaan mun kohdalla.
- iskijässävikaavikaavikaa
Mitä tarkoitat sanalla löytäminen? Jos tarkoitat sitä että istut pöydässä tuoppi kourassa odottaen että nainen "löytää" sut niin saat odottaa sitä maailman tappiin asti. Mutta jos olet akiivinen ja hyvällä rennolla asenteella käyt naisia jututtamassa niin sun saumat on jo paljon paremmat saada daami kainaloon baarista. Että naisen "löytäminen" on pikkasen moniulotteisempi juttu.
- Iliman
Tuon "Iskijässävikaavikaa" on tyypillistä nais jargoniaa,jonka voi jättää täysin omaan arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728