minulla on ongelma ja haluaisin saada siihen jotain vastauksia.ystävälleni en uskalla tai siis kehtaa puhua kun jotenkin hävettää joten ajattelin tulla tänne sitten puhumaan asiasta..
eli siis kumppanini haluaisi antaa minulle suuseksiä mutta en uskalla antaa hänen tehä sitä koska en jotenkaan osaa rentoutua ja pelkään jos maistun tai haisen hänen mielestä pahalle..yhdellä minun kaverilla on ihan samaa ongelmaa että on tällaisia pelkoja. eli miten niistä pääsisi pois?
millainen haju on epämielyttävä?tuoksuuko naisen elin aina vähän sillille?(kuten sanotaan)
nyt täällä punastelen ja hiukan nolostelen kun jotenkin hölmö kysymys mutta toivoisin saavani pian vastauksia..
suuseksistä..
21
5343
Vastaukset
- juupseus
voit pestä itsesi ennen suuseksiä. Sitten se ei ole enää kiinni siitä, että maistuisi tai haisisi. Suotta ajattelet tuollaisia. Ei niistä taida päästä pois kuin annat sen kumppanisi antaa sinulle suuseksiä. Ei mene kauaakaan, kun et enää ajattele koko maku/haju-asiaa, vaan nautit tilanteesta. Kyllä se kumppani sanoo, jos se haisee tai maistuu oudolta.
- möö
niinhän mä aina teenkin..käyn aina pesulla ennen seksiä ja muutenkin joka päivä. mutta silti pelkään jotenkin ja en osaa rentoutua...olen ajatellut sitäkin millä vähän parantaa ajatusta siitä että otanhan minäkin hänen lastinsa suuhuni ja nielen sen että.....
Kannattaa pestä paikat ennen suuseksiä, mutta ei millään tehokkaalla parfymoidulla saippualla. Kyllä pillun pitää maistua ja haista pillulle!
- möö
että jos se sanookin että maistun pahalla tai haju ei ole mielyttävä niin se ei tunnu kivalta....ja todellakin on sellaisesta miehestä kyse joka sanoo kaiken tosi suoraan. esim.tietysti nainen kostuu kiihottuessaan niin hän sanoo että yök, olet ihan limanen, sekään ei tunnu kivalta..ja kaikki ystäväni ovat sanoneet että outoa, koska heidän miehet vain kiihottuvat enemmän. yksikin sano että hän vuotaa joskus kuin niagaran putoukset..
- möö
Puuaivo kirjoitti:
Kannattaa pestä paikat ennen suuseksiä, mutta ei millään tehokkaalla parfymoidulla saippualla. Kyllä pillun pitää maistua ja haista pillulle!
parfymoituja saippuiota vaan sellaista hajusteetonta mikä on tarkoitettu alapään pesuun jota saa apteekista. mikä on sitten pillun maku ja haju?
möö kirjoitti:
että jos se sanookin että maistun pahalla tai haju ei ole mielyttävä niin se ei tunnu kivalta....ja todellakin on sellaisesta miehestä kyse joka sanoo kaiken tosi suoraan. esim.tietysti nainen kostuu kiihottuessaan niin hän sanoo että yök, olet ihan limanen, sekään ei tunnu kivalta..ja kaikki ystäväni ovat sanoneet että outoa, koska heidän miehet vain kiihottuvat enemmän. yksikin sano että hän vuotaa joskus kuin niagaran putoukset..
Miltä sen sitten pitää mkaistua ja tuoksua? Niinpä niin... vaikea sanoa mikä sitten on oikea maka/ tuoksu! Itseäni ainakin kihhotta jos nainen kostuu märäksi antaessani suuseksiä. Jos miehesi sanoo sinun maistuvan pahalle ja tiedät olevasi puhdas niin heitäppä mies pihalle! Tai sitten hiiva tms. saattaa aiheuttaa makua vaikka olisikin muuten oireeton. (Tuo viimeinen on vain omaa arvailuani eikä perustu mihinkään faktaan!)
- möö
Puuaivo kirjoitti:
Miltä sen sitten pitää mkaistua ja tuoksua? Niinpä niin... vaikea sanoa mikä sitten on oikea maka/ tuoksu! Itseäni ainakin kihhotta jos nainen kostuu märäksi antaessani suuseksiä. Jos miehesi sanoo sinun maistuvan pahalle ja tiedät olevasi puhdas niin heitäppä mies pihalle! Tai sitten hiiva tms. saattaa aiheuttaa makua vaikka olisikin muuten oireeton. (Tuo viimeinen on vain omaa arvailuani eikä perustu mihinkään faktaan!)
ehkä sitä juuri pelkäänkin että on hiivaa kun mulla sitä niin usein esiintyy, ja jos se onkin aikalailla oireetonta..vai etä pihalle heittää..hmh...mä veikkaan että jos se sanois niin ni mä sanoisin että eipä sunkaan lerssis kovin mielyttävä oo aina ja sen spermoja niellä..
- dsdot
möö kirjoitti:
ehkä sitä juuri pelkäänkin että on hiivaa kun mulla sitä niin usein esiintyy, ja jos se onkin aikalailla oireetonta..vai etä pihalle heittää..hmh...mä veikkaan että jos se sanois niin ni mä sanoisin että eipä sunkaan lerssis kovin mielyttävä oo aina ja sen spermoja niellä..
otat suihin ellet saa nuolentaa? oletko alistuva nössykkä? ellet ole niin lopeta se heti! vielä lastitkin suuhun... voi vittu! loistoesimerkki missä mies saa maksiminautinnon minimipanoksella!
- Möö...
Eihän siinä tarvitse muutakun käydä pimpsa pesulla ihan pelkällä vedellä tai kokonaan suihkussa ennen suuseksiä.Suihkunraikas pimpsa maistuu ja tuoksuu taivaallisen hyvälle!!!Varmasti myös sinun pimpsasi!!!Jos et ole käynyt pesulla ja olet käynyt kusella vähän aikaa sitten niin silloin saattaa se sillin maku ja haju olla aika lähellä.Se maku ei ole kovin mukava...
- möö
aikaisemmin toiselle sanoin niin mä käyn aina suihkussa ennen seksiä..ihan joka kerta ja muutenkin jokapäivä. toivotaan että joku ilta rohkaistuisin ja osaisin rentoutua...
- möö
.. toiselle sanoin ja mainitsin niin mä käyn aina suihkussa ennen seksiä..ihan joka kerta ja muutenkin jokapäivä. toivotaan että joku ilta rohkaistuisin ja osaisin rentoutua...
- kusinen
Kusinen römpsä/muna maistuu parhaalle!
- NaNaNainen
Minä olen maistanut itseäni ja tiedän siis ettei maku ole paha! Maku kyllä vaihtelee. Sormi siis vain märkään jalkoväliin ja sitten suuhun. ei se niin kamalaa ole!
- Anteeksi
Luopukaa nyt saatana niistä estoistanne älkääkä välittäkö siitä mitä toiset ajattelee. Jos haluat että jätkäs nuolee römppääs, niin sillon sä pakotat sen nuolee sitä. Niin sen kuuluu olla. Ja tottakai vittu maistuu sillille, mutta mitäs vikaa siinä on? Mulla on joka päivä ruokapöydässä silliä, se on vitun hyvää, varsinkin punkkukastikkeessa. Boy silliä, nam nam!
- miehet on sit
paskoja!
lopeta sen kanssa,se saa sut vielä ihan lukkoon.
vai on vastenmielistä kun pimppi niin märkä.
hullu mies.
sano sille seuraavan kerran että onpa vastenmielistä kun sulla on noin kova.
ja sano vielä ettet tälläkertaa lastia niele,on alkanutmaistu´maan pahalta.
katso millaseksi naaman vetää.
mä en päivääkään sietäisi moista miestä.- MananTytär85
Kannattaisi ensin lukea viesti kunnolla läpi, sitten vasta alkaa kommentoimaan.. Neitohan tuossa kirjoitti ettei kehtaa päästää miestään alas, ei suinkaan siitä että mies olisi jo valittanut hajusta/mausta.
Mutta asiaan. Itselläni sama juttu. Jos joku minulle haluaisi antaa suuseksiä, kyllä vähän empisin asiaa. Ja ilman suihkussa käyntiä en edes asiaa harkitsisi. Noh, kaipa siihen tottuu.:)
- möö
annoin sitten viimeinkin mieheni tehdä sen ja siinä kävi niin kuin arvelinkin...se sanoi että en mä pahalle maistunut että on hän pahempaain maistanut..ja myöhemmin tokas mutta on parempaakin maistanut..
- dsdot
et voi olla noin nössykkä!!!! kukaan ei voi olla!!!
- möö
dsdot kirjoitti:
et voi olla noin nössykkä!!!! kukaan ei voi olla!!!
nössykkä???mitähän mahtaa tarkoittaa...
- L-nainen
Törkeä mies. Lemppaa pellolle jos noin sanoi sinulle. Ei taida rakastaa... Nainen maistuu ja tuoksuu ihanalle kunhan on käynyt pesulla, eikä siihen saippuoita tarvita pilaamaan naisen omaa tuoksua. Piste.
- Kieli
pillu ei maistu oikein miltään,suolaiselta ehkä hieman tuntuu suussa.
Hajuttomaan pilluun en ole koskaan törmännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823